Håndscanner til billeder.
Fra : Jette Jørgensen

Dato : 15-11-03 23:34

Hej Gruppe.

I sommer så jeg en artikel i et edb-blad ang. en mini håndscanner, på
størrelse med en mus. Jeg kan ikke huske hvilket blad det var i, og ved
søgning i bl.a. google har jeg ikke kunne finde et produkt som beskrevet i
artiklen. Jeg mener at de testede scanneren, men da jeg ikke havde brug for
en sådan, på daværende tidspunkt, - så er det gået halvvejs i glemmeren.

Som sagt en scanner på størrelse med en mus, som kunne overføre billeder til
pc, vis USB. Den skal bruges den til mindre håndskrevne tekster fra bøger
(som ikke skal tekstgenkendes, men kun bruges som grafik).

Hvis nogen har set eller hørt om pågældende scanner, eller en der kan noget
tilsvarende, er jeg meget interesseret i info.

mvh Jette.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 15-11-03 23:40

"Jette Jørgensen" <jj@FJERNESjetvadat.dk> wrote:

>Hej Gruppe.
>
>I sommer så jeg en artikel i et edb-blad ang. en mini håndscanner,

Ka' godt huske den - det var Alt om Data....

Prøver lige at kigge de gamle blade igennem...

<mlr>

Fra : mikker

Dato : 16-11-03 00:17

> Ka' godt huske den - det var Alt om Data....
>
> Prøver lige at kigge de gamle blade igennem...
>
> <mlr>

Hejsa,, det er ikke den håndholdte printer du tænker på,
fra Alt Om Data - Oktober 2003,

printeren er her http://www.printdreams.com

Fra : Jette Jørgensen

Dato : 16-11-03 22:18

> Hejsa,, det er ikke den håndholdte printer du tænker på,
> fra Alt Om Data - Oktober 2003,

Nej, har lige kigget Oktober 2003 igennem. Jeg tænker på en scanner, der
havde nogenlunde samme størrelse.

/Jette.

Fra : Jette Jørgensen

Dato : 16-11-03 22:25

> Prøver lige at kigge de gamle blade igennem...

Ja vil du ikke godt! Mine eksemplarer er efterladt i sommerhuset...og der
ligger de jo godt til næste gang jeg kommer forbi.

Jeg har prøvet at kigge på Alt om data's hjemmeside, men det er ikke muligt
at se gamle artikler, man får kun nogen temmeligt dårligt valgte
overskrifter.

Mener i øvrigt at det var en notits-reklame-informations-ting, så
spørgsmålet er om, det vil figurere i et index. Mener at det var på en af de
første sider i bladet.

/Jette.

Fra : Bent Jensen

Dato : 16-11-03 13:09

"Jette Jørgensen" <jj@FJERNESjetvadat.dk> wrote in message
> [...]
for
> en sådan, på daværende tidspunkt, - så er det gået halvvejs i glemmeren.

Du kan kigge på www.wissendorf.com. Tror den hedder c-pen 10.

Mvh
Bent

Fra : Jette Jørgensen

Dato : 16-11-03 22:20

> Du kan kigge på www.wissendorf.com. Tror den hedder c-pen 10.

Så vidt jeg kan se, så kan c-pen'erne indscanne tekst så man kan arbejde
videre på det i f.eks. tekstbehandling. Det vil sige at det er
'maskinskreven' tekst der kan læses.

Det jeg har brug for er en scanner, der kan scanne et billede ind.

Ellers tak for tippet!

/Jette.