Titi@ Mp3 afspiller, og mmc kort?
Fra : Aksel Spandet

Dato : 14-11-03 18:41

Hey!

Jeg har lige fået et mmc kort til min titi@ mp3 afspiller, men kan simpel
hen ikke få lor*** til at virke... Kortet virker fint i kortlæser, men min
mp3 kan bare ikke finde det....

Nogen der ved hvordan skal fungere? Skal man skifte mellem intern og flash
kort på en eller anden måde? Eller skal kortet formateres på en bestemt
måde...

Jeg har ingen manual til mp3 afspilleren, eller original software cd... Så
hvis der er nogen der har cd eller manual til den og kigger se og de kan
finde noget om det ville det være fedt!

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-11-03 21:51

In article <bp33s5$4fk$1@sunsite.dk>, akselspandetFJERN-
DETTE@hotmail.com says...
> Nogen der ved hvordan skal fungere? Skal man skifte mellem intern og flash

Iflg. den manual jeg ikke kan finde er det PnP

Titi@ kan ikke læse kort der er skrevet i andre apparater.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Aksel Spandet

Dato : 14-11-03 23:52

Hey!

> Iflg. den manual jeg ikke kan finde er det PnP
Pnp?? forstår ikke? (-:

> Titi@ kan ikke læse kort der er skrevet i andre apparater.
hmmm hva fanden gør man så når den ik vil finde kortet så man ka formaterer
det?

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-11-03 00:36

"Aksel Spandet" <akselspandetFJERN-DETTE@hotmail.com> crashed Echelon
writing news:bp3m1u$827$1@sunsite.dk:

> Pnp?? forstår ikke? (-:

Plug&Play

> hmmm hva fanden gør man så når den ik vil finde kortet så man ka
> formaterer det?

Hvis du tilslutter TiTi'en til computeren og evt. installerer drivere til
den (hvis der altså skal installeres drivere) så kan du vel overføre
igennem musik igennen TiTi.

Så sørger TiTi'en sikkert at gemme musikken sådan at den selv kan afspille
det.

--
Bjarke Andersen

Fra : Aksel Spandet

Dato : 15-11-03 01:17

Hey!

> Hvis du tilslutter TiTi'en til computeren og evt. installerer drivere til
> den (hvis der altså skal installeres drivere) så kan du vel overføre
> igennem musik igennen TiTi.
Ja det er det jeg vil men den fortæller mig at external memory ikke er
installeret.... Så jeg ka slet ikke formaterer det eller noget fra den....

> Så sørger TiTi'en sikkert at gemme musikken sådan at den selv kan afspille
> det.
Ja hvis den finder kortet....

(Har installeret xp driver)

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-11-03 00:37

"Aksel Spandet" <akselspandetFJERN-DETTE@hotmail.com> crashed Echelon
writing news:bp33s5$4fk$1@sunsite.dk:

> Jeg har ingen manual til mp3 afspilleren, eller original software
> cd... Så hvis der er nogen der har cd eller manual til den og kigger
> se og de kan finde noget om det ville det være fedt!

BTW bruger du XP så læs dette site
http://www.ultraville.com/titi/titihelp.shtml

--
Bjarke Andersen