Moteller i californien
Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 15-04-01 15:59

Da vi om 3 uger skal til Californien er vi interesseret i billige
motelkæder. Er der nogle der ved noget om det.
Mvh. Kurt

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 15-04-01 20:15

Vi var i Californien sidste sommer, og boede næsten udelukkende på moteller.

Det var vores oplevelse, at hvis man vil bo billigt, så skal man holde sig
fra kæderne. Selv de billigste, ex. Motel 6-kæden, var altid en del dyrere
end de omkringliggende moteller, som ikke var med i en kæde.

Se om I ikke kan få fat i et kuponhæfte (ligger tit på tankstationer,
turistinformationer eller simpelthen i boxe på gaderne). Disse kan give gode
rabatter og samtidig give en god ide om prisniveauet i den enkelte by. (der
er store prisforskelle fra by til by alt efter udbud og efterspørgsel af
motelværelser).

Mvh Pernille

Fra : Pia Nielsen & Morten~

Dato : 16-04-01 07:38

Vi har rejst et par gange i USA og primært brugt motelkæden Motel 6.
Priserne ligger fra ca. 40 $ for et dobbeltværelse.

venlig hilsen
Pia Nielsen

Kurt Jørgensen <nancy.kurt@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:EGiC6.5$823.868518@news.mobilixnet.dk...

Fra : Christian Lyng

Dato : 16-04-01 11:32

www.exitguide.com

www.exitinfo.com

Fra : Jesper Krarup Nielse~

Dato : 16-04-01 14:30

Lokale moteller kan findes billigere end f.eks. Motel 6, men jeg vil
alligevel anbefale moteller fra billig-kæderne.

Nogle af de lokale moteller kan godt være meget snavsede og forsømte, med de
store kæder er der altid garanti for en minimums-standard.

Jesper K Nielsen, Sæby