ADSL muligt ?
Fra : sah

Dato : 14-11-03 09:42

Jeg vil lige høre...

jeg har fået bekræftelse brev fra Tele2 at jeg får adsl d. 27-11

er der så undersøgt at der er nok kobber så den kan funke, eller
finder de først ud af det på dagen ?

Fra : Jesper Skriver

Dato : 14-11-03 12:31

On Fri, 14 Nov 2003 09:41:50 +0100, sah wrote:
> Jeg vil lige høre...
>
> jeg har fået bekræftelse brev fra Tele2 at jeg får adsl d. 27-11
>
> er der så undersøgt at der er nok kobber så den kan funke, eller
> finder de først ud af det på dagen ?

Tele2 ADSL koerer paa den eksisterende telefon linie, saa der er
en forbindelse.

Man har vurderet at laengden er inden for hvad som boer kunne
koere, men der er en lille procent del, hvor det viser sig at
kvaliteten af forbindelsen ikke er god nok - men det er meget faa.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer