Logitech - hvordan ændrer man "StandBy" kn~
Fra : Sven

Dato : 14-11-03 02:48

Hej.
Logitech cordless tastatur (det sorte). Jeg vil gerne have StandBy knappen
til at få PC'en til at gå i dvale istedet for i standby, men med
215-driveren kan jeg ikke finde hvor jeg kan ændre dette.
Nogen der ved det?

Sven

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-11-03 03:29

"Sven" <burgurne@hotmail.com> wrote in message news:bp1c8o$25qm$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> til at få PC'en til at gå i dvale istedet for i standby, men med
> 215-driveren kan jeg ikke finde hvor jeg kan ændre dette.

Det kan jeg ikke lige hjælpe dig med, men måske kan du hjælpe mig?

Savner enormt en tast på tasteturet til at slukke og tænde for PC'en,
havde det nemlig på det gamle og jeg mener at når der nu er et hav af
forskellige genvejtaster, deriblandt nogle som jeg synes er lidt noget pjat,
(men okay, kan jo ændre på dem), burde der da være en sådan.
Men er det pga. det er blevet trådløst at det ikke kan lade sig gøre?

Endnu et spørgsmål; har endnu ikke fattet hvad "iTouch" genvejs-tasten
er til og med hvilket formål? Virker nærmest på samme måde som F1
der bruges til Windows hjælpefil? Hvad er meningen, er det bare til at
få div. links til Logitech hjælpefiler samt links til selve Logitech?

Mvh.
Brian

Fra : Annika Pedersen

Dato : 14-11-03 11:16

> [...]
> knappen til at få PC'en til at gå i dvale istedet for i standby, men
> med 215-driveren kan jeg ikke finde hvor jeg kan ændre dette.

En håbløs ide:
Hvad siger knappen hvis du sætter Windows til det som default også??
betyder det noget (har ikke tastaturet, så eneste "håb")

(Displayproperties -> Screen Saver -> Power Options -> Advanced) = XP

--
Annika P

Fra : Thomas Madsen

Dato : 14-11-03 14:08

Sven skrev:

> Logitech cordless tastatur (det sorte). Jeg vil gerne have StandBy
> knappen til at få PC'en til at gå i dvale istedet for i standby,
> men med 215-driveren kan jeg ikke finde hvor jeg kan ændre dette.

Control Panel > Display > Screen Saver > Power > Advanced. Derinde
skulle du gerne have to bjælker i afsnittet 'Power Options'.
Den ene bestemmer hvordan on/off-knappen på kabinettet skal opføre
sig og den anden bestemmer hvordan knappen på tastaturet skal opføre
sig.

Hvis du kun kan se indstillingen for kabinettet derinde, så skal der
foretages en ændring i registreringsdatabasen.

Hvis tastaturet et koblet til via USB, så hent og kør denne regfil:
<ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/keyboards/itouch/shutdown_usb.reg>.

Hvis det er koblet til via PS/2 så:
<ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/keyboards/itouch/shutdown_ps2.reg>.

Madsen.

Fra : Sven

Dato : 14-11-03 22:37

> [...]
>
> Hvis det er koblet til via PS/2 så:

<ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/keyboards/itouch/shutdown_ps2.reg>.

Tak Thomas. Det var den lille reg.fil der manglede for at få
indstillingsfeltet frem i strømstyring.

Sven