www.colliehunden.dk
Fra : Bent Larsen

Dato : 13-11-03 20:12

Hej.
Kig forbi på colliehunden.dk
Der er opdateret fra Stestrup skuet
Hilsen Bent

Fra : Dullermaren

Dato : 13-11-03 21:17

er det ikke bare en "reklame" for din hjemmeside,- det minder hverken om
et tip eller et trick, og der er heller ikke noget spørgsmål.............

http://www.kandu.dk/

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 13-11-03 21:29

"Bent Larsen" <larsen@post.nordit.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Kig forbi på colliehunden.dk
> Der er opdateret fra Stestrup skuet
> Hilsen Bent

Nu er det 2. gang du poster en reklame for din side. 1. gang... Okay, det
var jo muligt du ville deltage aktivt her inde, men jeg har ikke set dig
aktiv før nu, hvor du igen poster en reklame for din side.

Usenet kan godt være svær at begå sig på, så jeg vil foreslå dig at kigge på
http://www.usenet.dk og læse lidt om hvad de forskellige grupper er til.
Ellers kan man som regel nogenlunde se hvad en gruppe går ud på ud fra hvad
der er blevet skrevet bare et par dage bagud. Du vil kunne se at du er den
eneste der bare poster for at vise sin hjemmeside frem og det får ved de
fleste en klokke til at ringe.

Det gør det så ikke ved dig og derfor en venlig henstilling... Er du sød at
læse på http://www.usenet.dk - Det er i orden du poster linket til din side,
men det skal så være i signaturen, der sættes under den egenlige text i et
indlæg du skriver evt. ang. spørgsmål eller andet.

Rinnie

--
Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)

Fra : Kimmi

Dato : 15-11-03 13:58

********SPAM**********

Fra : Bent Larsen

Dato : 17-11-03 19:08

Kimmi wrote:

> SPAM
>
> Bent Larsen <larsen@post.nordit.dk> wrote in message

SHITHEAD

Fra : Bent Larsen

Dato : 17-11-03 19:07

Bent Larsen wrote:

> Hej.
> Kig forbi på colliehunden.dk
> Der er opdateret fra Stestrup skuet
> Hilsen Bent

JA JA - undskyld. Jeg kan forstå, at i alle er meget klogere, og mere
provokerende end jeg. SÅ GLEM DET. Jeg troede, at der var flere seriøse
collie -interresserede. JEG SKAL SKU NOK LADE JER KLOGE VÆRE

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 17-11-03 22:31

"Bent Larsen" <larsen@post.nordit.dk> skrev i en meddelelse

Hej Bent

Jeg vil nu gerne følge med på din hjemmeside, også selvom jeg ikke har en
colliehund

Spørgsmål til de andre der svarede( og dette er ikke negativt ment ),
hvorfor må man ikke være stolt af sin hund og vise den frem på sin
hjemmeside. Jeg ved godt Bent postede sit indlæg to gange, hvilket måske
ikke er nødvendigt, men det kunne jo ha' været en fejl

Jeg har også lavet en hjemmeside af min Nicki, og jeg vil da sørme også
gerne "reklamere" lidt for den i ny og næ, og måske er der nogen der gerne
vil kigge forbi. Hvis man ikke man gider kan man jo bare vælge at lade vær'

Mange venlige hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Anja Bjerke

Dato : 18-11-03 22:02

Bolette Nielsen wrote:
> [...]
> også gerne "reklamere" lidt for den i ny og næ, og måske er der nogen
> der gerne vil kigge forbi. Hvis man ikke man gider kan man jo bare

På no.alt.hunder er det rett som det er linker til hjemmesider (hvor folk
skryter av hundene sine). Ser ikke noe galt i det - og ja, jeg er inne på
sidene selv om de ikke omhandler "min" rase.

--
Hilsen Anja

anjagtb att online dot no