Basenji nyser hele tiden !!
Fra : Henrik Møller

Dato : 13-11-03 19:58

Hej Alle

Min basenji (5 år) er for 3 dage siden begyndt at nyse. Det er værst udenfor
når jeg går tur med den. Den nyser ustandselig. Inde i huset er det knap så
slemt. Den bliver hurtig træt og sover det meste af dagen (unormalt for
den). Spiser normalt.
Dyrlægen ved ikke hvad der er galt, men har givet den noget pencilen.

Mit spørgsmål til jer er derfor om I har haft samme symptomer med jeres
hund.

Håber at der er nogle der ved hvad der er galt eller har nogle gode råd.

På forhånd tak.

Henrik Møller

Fra : Peter Andersen

Dato : 13-11-03 21:24

Er der ikke noget med orm og nysen ???
Der er et eller andet der siger mig men ved ikke helt hvad

Peter

Fra : Peter Andersen

Dato : 14-11-03 10:43

"Peter Andersen" <baloonews@hotmail.com> wrote in message
> Er der ikke noget med orm og nysen ???
> Der er et eller andet der siger mig men ved ikke helt hvad
>

> Peter

Nu ved jeg ikke lige hvor jeg fik ovenstående fra, men det holder hvis ikke
der er godt nok en eller anden næse orm, men den er hvis ret sjælden, så
glem det jeg skrev

Peter

Fra : Battlefield´s

Dato : 14-11-03 13:18

"Peter Andersen" <baloonews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke
> der er godt nok en eller anden næse orm, men den er hvis ret sjælden, så

Hej
Mon ikke du har tænkt på hosten? det kan jo godt skyldes orm.
Hilsen Vibeke

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 14-11-03 19:02

"Henrik Møller" <henrik@atmoller.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> hund.
>

> Håber at der er nogle der ved hvad der er galt eller har nogle gode råd.

hej Henrik - det kan også være allergi af en form - jeg har skrevet en
privat email til dig, hvis du har mulighed for at besvare den kan det være
vi kan finde ud af hvorfor din basenji nyser

hilsen Pia

--
Pia Palmblad Wright
Slarisdal 7B, Torsted,

Fra : Erik Jensen

Dato : 17-11-03 12:03

Hej Pia

Har ikke læst din mail endnu.
Min basenji får som sagt penicilin. Den har det lidt bedre nu, men det er
ikke helt væk. Nyser dog stadig.

Mvh. Henrik Møller

Fra : basenji.dk

Dato : 14-12-03 19:54

Hej Henrik,

Min basenji tæve er også lige begyndt at nyse. Så jeg er nysgerrig om du
fandt ud af hvorfor din tæve nøs? og om det gik i sig selv igen?

Min tæve nyser ligesom du skriver, mest når jeg går tur med hende.
Faktisk nyser hun ikke inden døre. Min dyrlæge mener hun sikkert bare er
lidt forkølet og næsen så reagerer på kulden, men jeg er nu alligevel
interesseret i at høre om du fandt ud af noget?

Smil fra
Stine

www.basenji.dk

http://www.kandu.dk/