Udtagning af HD
Fra : S. Borring

Dato : 13-11-03 19:44

Hey

Jeg har en p4 med 2 HD i.

1 er på 4.5 Gb og 2 er på 80 Gb

2 har jeg for en kort bemærkning installeret 98 på, for derefter at sætte 1
i og gører den til C og installeret xp på. 2 bibholdt jeg i som D uden at
formater den !!!

Nu er det så at jeg har haft div. problemer med pc´en, bl.a. formatert om
flere gange. Så er det så at jeg har fået at vide at jeg også skal formater
D om, men så ville jeg tage D ud (for at smide den over i en pc med brænder)
men så kan jeg slet ikke se C over hovdet !!!

Så smed jeg xp i cd´en, formatret og installret, da den så ville genstarte,
gik jeg i biosen for at sige at den skulle boot op på C, da kunne den heller
ikke se den, og jeg var tilbage vor jeg startede. !!!!

Nå jeg formater ifølje xp er der ca 8 Mb som ikke er til få fat i, er det en
såkalt "swap fil" som husker at der er 2 HD og også skal slettes, og hvordan
gør man det ???

Hvis jeg sætter 2 i alene starter 98 op uden problemer !!!!!

mvh. SB