Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En Kradser uden brød
Fra : ambrosius

Dato : 13-11-03 09:53

Hej Straks.

Er det her mon en vandrehistorie?

Vi er i det i indre københavn en kold vinterdag ...En mand kommer hen til
pølsevognen, hvor min faster er ved at spise en fransk hotdog i
middagspausen...Han kanter sig frem til disken mellem de andre - og ber
pølsemanden om en kradser uden brød, hvorefter han rækker højre hånds
pegefinger og langemand frem.
Fint nok siger pølsemanden og laver en kradser med løg, remoulade, agurker
og det hele oven på mandens fingre - Herefter stopper kunden fingerene i
munden og suger pålægget i sig - en kradser uden brød.

Hmmmm

vh Rune

Fra : ambrosius

Dato : 13-11-03 10:05

Ups...Sådan kan det gå når man ikke ser sig for. Det var en svipser. Kan man
ikke slette et indlæg, hvis man laver sådan en brøler ?

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 13-11-03 10:21

Jeg bruger outlook ekspress til news.
Der sletter man i menuen "message" --> "Cancel message"

Jan

Fra : ambrosius

Dato : 13-11-03 11:02

Nåhhhh sådan. 1000 tak.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 13-11-03 11:20

"ambrosius" <bedst@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> og det hele oven på mandens fingre - Herefter stopper kunden fingerene i
> munden og suger pålægget i sig - en kradser uden brød.

Nåede du at tage et billede ???

Bo //

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-11-03 11:22

Bo Bjerre wrote:

> Nåede du at tage et billede ???

Ja vi vil se et billede...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Fums

Dato : 13-11-03 11:37

ambrosius skrev news:3fb3468c$0$27387$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> [...]
> og det hele oven på mandens fingre - Herefter stopper kunden fingerene i
> munden og suger pålægget i sig - en kradser uden brød.

Hvad har din faster med historien at gøre, og hvad koster en kradser uden
brød?

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog