Problemer med Logitech® Cordless Desktop® ~
Fra : FatPete

Dato : 12-11-03 17:20

Jeg har haft subj. i næsten 2 år nu, og det har fungeret uden problemer!...
Men nu er tastaturet begyndt at opføre sig underligt!... Tja... det virker
faktisk ikke mere! Eller det vil sige at nogen gange gør det....

Det kan ikke altid connecte! Aner ik hvorfor... jeg kan sidde og arbejde,
hvor det virker fint, hvorefter det pludselig ikke reagere mere! Nogen gange
hjælper det at skifte batterierne ud med nogle andre, men der går ikke lang
tid før det går galt igen.

Det skal lige siges at batterierne er helt nye og fuldt opladte!... Har også
prøvet at placere "recieveren" forskellige steder uden held!

Nogen der ved hvad problemet kan være?

Mvh Peter

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-11-03 19:03

"FatPete" <Fedepede@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
også
> prøvet at placere "recieveren" forskellige steder uden held!

Kunne det tænkes at batterierne er udbrændte, jeg har haft nogen
genopladelige der ikke kunne holde særligt længe, og opladningen holdt ikke
længe ?

Kim Larsen

Fra : FatPete

Dato : 12-11-03 19:50

> Kunne det tænkes at batterierne er udbrændte, jeg har haft nogen
> genopladelige der ikke kunne holde særligt længe, og opladningen holdt
ikke
> længe ?

Nope! det er ikke genopladelige... Det er helt nye duracell, som bare skulle
blive ved, og ved, og ved... =D

Mvh Peter