Headset
Fra : Martin Sand.

Dato : 12-11-03 05:13

Hejsa

Hvor finder jeg et godt value for money headset til computeren?
Jeg regner med at betale max. 200 kr. for det.

MVH Martin

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 14-11-03 20:00

On Wed, 12 Nov 2003 05:13:28 +0100, "Martin Sand."
<feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Hvor finder jeg et godt value for money headset til computeren?
>Jeg regner med at betale max. 200 kr. for det.

Jeg kan helt klart anbefale Plantronics, selv om den model jeg har
(http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384937897)
ligger lidt over din prisramme.

mvh
Jesper \
København

Slet det med STORE bogstaver for at svare via mail.

Fra : Martin Sand.

Dato : 15-11-03 08:05

Jesper Hartoft wrote:
> Jeg kan helt klart anbefale Plantronics, selv om den model jeg har
> (http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384937897)
> ligger lidt over din prisramme.

Tak for tippet, ser interessant ud.
MVH Martin