Gotisk håndskrift-font
Fra : Børge Laursen

Dato : 11-11-03 21:58

Jeg havde engang en font med gotisk håndskrift (ikke kaligraferet !). I
forbindelse med HD crash mistede jeg denne font og har ikke siden kunnet
finde den på nettet. Jeg downloadede den i sin tid fra et universitet i
Tyskland, men kan ikke huske hvor. Og der er jo mange universiteter i
Tyskland !
Er der nogen, der har denne font eller kan fortælle mig, hvor jeg kan finde
den ?

Venlig hilsen
Børge Laursen

Fra : aafe

Dato : 11-11-03 22:07

On Tue, 11 Nov 2003 21:57:54 +0100, "Børge Laursen"
<bklaursen@get2net.dk> wrote:

> [...]
>Tyskland !
>Er der nogen, der har denne font eller kan fortælle mig, hvor jeg kan finde

Jeg kommer automatisk til at tænke på Sütterlin. der nu kan hentes
her:

http://www.suetterlinschrift.de/Lese/SUETTER.TTF

mvh
Arne

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 11-11-03 22:25

"Børge Laursen" <bklaursen@get2net.dk> skrev:
Tue, 11 Nov 2003 21:57:54 +0100 i dk.videnskab.historie.genealogi
>Jeg havde engang en font med gotisk håndskrift (ikke kaligraferet !)

>Er der nogen, der har denne font eller kan fortælle mig, hvor jeg kan finde
>den ?
Mon ikke det er
http://www.phil.uni-sb.de/projekte/suetterlin/

Erik Helmer Nielsen

Fra : Børge Laursen

Dato : 12-11-03 00:18

"Børge Laursen" <bklaursen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tyskland !
> Er der nogen, der har denne font eller kan fortælle mig, hvor jeg kan

Tak for hjælpen. Det var netop den font, jeg søgte.
MVH
Børge Laursen

Fra : Anker Eriksen

Dato : 12-11-03 16:25

Hej Børge
Jeg har tilladt mig at sende dig 12 forskellige fonte.
De fylder ca. 1,03 MB
mvh
Anker

Fra : PM

Dato : 12-11-03 17:28

Er ¨süterlin det bedste bud på en gotisk håndskrift på nettet ??? Det må
kunne gøres bedre...håber jeg

Preben Müller

Fra : Anker Eriksen

Dato : 12-11-03 18:32

Jeg sender dig samme skrifter som Børge har fået - 12 forskellige = 1,3
MB, - men vi skal ikke have en vurdering af dem, da en sådan tråd aldrig får
ende.
mvh
Anker

Fra : erik

Dato : 12-11-03 21:59

vil du sende til mig også?

epv @ get2net.dk

vh
Erik

Fra : Claudius & Forslund

Dato : 12-11-03 22:13

Hej Anker
Ja, jeg kunne da også godt tænke mig de samme skrifter, hvis du gider sende
dem til mig også.
MVH
Karin
Eliasbo@post.cybercity.dk

Fra : twinie

Dato : 12-11-03 23:29

Jeg vil også gerne bede om en kopi, hvis det kan lade sig gøre...

mvh

Jette Jørgensen
jj@jetvadat.dk

Fra : Tage Juhl

Dato : 13-11-03 11:41

Også jeg vil være meget glad for at få skriftpakken.

Tage Juhl
tju@post11.tele.dk

Fra : Torben Sørensen

Dato : 13-11-03 16:35

Ja er også intraseret hvis du vil sende dem til mig, hvis der en mange der
spørger efter dem kan jeg da godt ligge dem ud på min hjemmeside, så alle
kan hente dem.
Torben Sørensen

Fra : Sanne

Dato : 16-11-03 07:44

Hej Anker.

Med alle de forespørgelser du har fået, kan jeg tænke mig til at
du har haft travlt med at maile Gotiske Fonte. Hvis du har tid & lyst,
så må du også meget gerne sende dem til mig, det vil jeg blive glad
for.

Venlig Hilsen
Sanne

Fra : Bente Iversen

Dato : 13-11-03 22:06

Jeg er også meget gerne bede om dem.
mvh
Bente Iversen

bi@ishoejby.dk

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 13-11-03 23:49

> Jeg sender dig samme skrifter som Børge har fået - 12 forskellige = 1,3
> MB, - men vi skal ikke have en vurdering af dem, da en sådan tråd aldrig
får
> ende.

Jeg tilslutter mig koret. Kan jeg finde fontsættet på Internet?

mvh
Ole

Fra : K.Haaning Andersen

Dato : 14-11-03 11:15

Det lyder meget spændene med disse fonte til Gotisk Skrift.
Kan jeg også få fontene

Venlig hilse
K.Haaning Andersen

Fra : Bente Poulsen

Dato : 12-11-03 23:08

Hej Anker
Jeg vil også meget gerne om du vil have ulejlighed med at sende dem til mig
Venlig hilsen
Bente
BEPO@mail.tele.dk

Fra : Arne Reimers

Dato : 14-11-03 14:57

"Bente Poulsen" <stenbuk@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anker
> Jeg vil også meget gerne om du vil have ulejlighed med at sende dem til
> [...]

Hej Anker!

Kan jeg få sendt tilsvarende som de andre? På forhånd tak fra
Arne
reimers@tdcspace.dk

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-11-03 23:44

Hej
Ja, - og for at det ikke skal være løgn: jeg vil også meget gerne have
tilsendt "en pakke"! Måske en ide at lægge "pakken" på nettet til
selvhentning?
VH Lars

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 16-11-03 23:48

Hej Anker!
Jeg vil gerne melde mig i koret af dem, der gerne vil have en kopi af
fontene.
Hvis det ka være en hjælp kan jeg lægge en kopi til download på vor
forenings hjemmeside, så slipper du måske for flere rundsendelser!

Kurt Guldbæk
Vinderup Egnshistoriske Arkiv.
Mail: arkivet-vinderup@guldbaek.net
www.lokalarkiver.dk/vinderup