Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
kogebog til tv-ud via palit daytona gf4mx4~
Fra : Jakob

Dato : 11-11-03 20:28

Jeg vil gerne se divX på mit tv, og vil i den forbindelse lige høre om
de er nogen der har det til at funge med et palit daytona gf4mx440. Det
er noget med at tv-udgangen ikke er helt standard, men hvad skal der til
?? af kabler etc. Jeg vil tilslutte det via scart stikket.

Jeg har tidligere prøvet at få det til at funge via et trådløst sæt jeg
havde lånt, men her fik jeg ikke farver på derfor vil jeg gerne høre fra
nogen med ovennævnte kort der har haft succes med projektet

MVH

Jakob

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 11-11-03 23:51

> [...]
> Det er noget med at tv-udgangen ikke er helt standard, men hvad skal
> der til ?? af kabler etc. Jeg vil tilslutte det via scart stikket.

Hej dér.

Jeg har et GF4 MX440 med TV-out. Jeg ved så ikke lige hvilket mærke det er,
men tvivler da på at der er en verden til forskel og det er et ganske
almindeligt S-video TV-out signal der kommer ud af dyret, så here goes

> Jeg har tidligere prøvet at få det til at funge via et trådløst sæt
> jeg havde lånt, men her fik jeg ikke farver på derfor vil jeg gerne
> høre fra nogen med ovennævnte kort der har haft succes med projektet

Hvis du ikke fik farver på dyret, så er det nok fordi dit fjernsyn ikke
understøtter S-video på scart stikket. Du skal have dig en color-fix adapter
eller et nyt fjernsyn. Du kan finde en her (nederst på siden):

http://www.mm-data.dk/shop/productlist.asp?Id=95

For lettest muligt at få TV-out til at fungere med MX kort skal du aktivere
"klon" under "nview" indstillingerne og under "Fuldskærms-video" skal du
sætte Enhed i fuld skærm" til "sekundær skærm" og så kommer det du afspiller
automatisk ud på TV-out'en i fuld skærm.. Og ja, det virker kun med MX kort,
ikke på TI kortene. Ikke på hverken mit TI4600 eller mit TI4200 i hvert
fald. Til disse skal man bruge TVTool, som i øvrigt er hammergodt. Har selv
betalt de 10? det kostede at få licens til skidtet.

--
Mvh. Kim, Aalborg
Forget 911, I dial .357

Fra : Jakob

Dato : 12-11-03 08:08

> [...]
> fald. Til disse skal man bruge TVTool, som i øvrigt er hammergodt. Har selv
> betalt de 10? det kostede at få licens til skidtet.

Det tv-ud stik der er på mit er vist lidt specielt, det har 2 parraelle
rækker af ben, henholdsvis 4 og tre, hvad for en adapter bruger du der
??

Venlig hilsen

Jakob