Telia-fastnet og TDC ADSL
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-11-03 19:05

Jeg bruger TDC fastnettelefon + TDC ADSL.

Nu blev jeg så lokket af en Telia-sælger til at skifte til dem mht.
fasnet-telefoni?

Hvad sker der så med ADSL'en?

Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-11-03 19:21

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev :

>Nu blev jeg så lokket af en Telia-sælger til at skifte til dem mht.
>fasnet-telefoni?
>
>Hvad sker der så med ADSL'en?

Medmindre du har forbrugsafregnet adsl, så kan du godt skifte
fastnetleverandør.

Man skal blot have et fastnetabonnement.

Fut: news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl, hvor spørgsmålet hører
hjemme og svar herpå bringes.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-11-03 19:37

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> Medmindre du har forbrugsafregnet adsl, så kan du godt skifte
> fastnetleverandør.

Men vil min ADSL virke hos TDC efter mit skift?

Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-11-03 19:42

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev :

>Men vil min ADSL virke hos TDC efter mit skift?

Hvorfor skulle den ikke det?

Det går jeg da ud fra, når man frit kan vælge fastnetleverandør.

TDC skal muligvis have det at vide, men det er vel kun
nødvendigt, hvis du skifter telefonnummer.

Men ellers spørg TDC.
--
Knud

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-11-03 20:25

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote in message news:3fb124d0$0$69936$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Jeg bruger TDC fastnettelefon + TDC ADSL.

Jeg har TDC fastnet teletid, og Tele2adsl

> Nu blev jeg så lokket af en Telia-sælger til at skifte til dem mht.
> fasnet-telefoni?

hvad pris lokkede han med da?

jeg har også bestilt fastnet hos Telia.. og belv afvist fordi jeg havde teletid hos TDC.. så ringede jeg til TDC og
ændrede til et normalt abo. så nu venter jeg bare.

> Hvad sker der så med ADSL'en?

Det siger de der ikke sker noget med.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-11-03 20:50

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote in message
>
> Jeg har TDC fastnet teletid, og Tele2adsl

> hvad pris lokkede han med da?

Lidt dyrene abonnement og så gratis telefonering hverdage 18-08 + weekender.

Teliagutten, jeg lige har talt med, mener ikke det er noget problem, hvis
min TDC-regning + ADSL-regning kommer på to forskellige regninger.

Jesper