SORTE STRIBER OG FARVEN PÅ LOKUMSPAPIR.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 11-11-03 12:30

Hvad er de vigtigste emner i dette forum? Hvad er det som dag ud og
dag ind kan beskæftige garvede campister!

SOETE STRIBER OG FARVEN PÅ LOKUMSPAPIRET

HALELUJA! HALELUJA

Fra : Per H

Dato : 11-11-03 13:06

On 11 Nov 2003 03:30:28 -0800, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk)
skrev:

>Hvad er de vigtigste emner i dette forum? Hvad er det som dag ud og
>dag ind kan beskæftige garvede campister!
>
> SOETE STRIBER OG FARVEN PÅ LOKUMSPAPIRET

PLONK

Vh Per
icq 8212837

Fra : phk

Dato : 11-11-03 14:05

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

En major i forsvaret burde nok kunne skrive uden at lave stavefejl.

--
Per, Esbjerg

Fra : Søren Uttrup

Dato : 11-11-03 14:58

> En major i forsvaret burde nok kunne skrive uden at lave stavefejl.

Nu er det jo faktisk ikke en af de kvalifikationer de kræves af folk, for at
komme ind i forsvaret.
Til gengæld skal man kunne holde kæft og parere ordre, og det er BB jo
glimrende til

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-11-03 18:04

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> En major i forsvaret burde nok kunne skrive uden at lave stavefejl.

Min respekt for forsvaret er for stor til at jeg kan tro på at
ven_hj@yahoo.dk skulle have en ledende stilling der.

vh
Jan

Fra : olescamping@hotmail.~

Dato : 11-11-03 15:29

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0311110330.5b650fd0@posting.google.com>...
> Hvad er de vigtigste emner i dette forum? Hvad er det som dag ud og
> dag ind kan beskæftige garvede campister!

Ja, gudskelov er de fleste i dette forum personer der er interesseret
i camping, fordi det er en dejlig fritidsinteresse, men du kan da
ødelægge ethvert forsøg på seriøs dialog mellem campister, både i
denne NG og andre steder på nettet, ved ustandselig at starte nye
tråde som du bagefter får til at fare ud ad tangenten ved selv at
skrive og svare på indlæg under forskellige navne og pseudonymer.

Hvis du er seriøst interesseret i camping, så hold dig da for pokker
til emnet camping. Hvis du ikke ønsker det - så hold din mund lukket
og fingrene væk fra tastaturet - det vil alle parter være bedst tjent
med.

Med venlig hilsen

Ole

Fra : Per H

Dato : 11-11-03 18:08

On 11 Nov 2003 06:28:52 -0800, olescamping@hotmail.com skrev:

>Ja, gudskelov er de fleste i dette forum personer der er interesseret
>i camping, fordi det er en dejlig fritidsinteresse,

Det er den bedste ferieform, for du bliver tvunget til at dovne,
slappe af, og "snakke med familien"

Vh Per
icq 8212837

Fra : Verner

Dato : 11-11-03 18:32

wrote:

> SOETE STRIBER OG FARVEN PÅ LOKUMSPAPIRET
>

>HALELUJA! HALELUJA

Hash eller svampe ?

Verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 11-11-03 19:35

> [...]
> dag ind kan beskæftige garvede campister!
>
> SOETE STRIBER OG FARVEN PÅ LOKUMSPAPIRET

Kære campister hvis I altså er campister!
Prøv at læse jeres indlæg en gang til og se hvad de handler om ?

Jeg gider ikke engang kommentere dem.
Kan I have det godt med jeres sorte striber og farvede lokumspapir.

Venlig hilsen
verner

Fra : [BitSeN]

Dato : 11-11-03 20:31

On 11 Nov 2003 10:34:58 -0800, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk)
wrote:

>Jeg gider ikke engang kommentere dem.

Tak

>Kan I have det godt med jeres sorte striber og farvede lokumspapir.

Mener du det ? Så endnu mere tak

Fra : olescamping@hotmail.~

Dato : 11-11-03 23:04

"[BitSeN]" <bimmer@jubiipost.dk> wrote in message news:<f6e2rvoi4su06b1qo3qunok4kedf52adcs@4ax.com>...

> Tak

> Mener du det ? Så endnu mere tak

Til Verner, osv
Hvis du virkelig forlader denne NG, så tak. Ellers vil vi da gerne
vide hvad du kalder dig selv næste gang du forsøger at ødelægge en
tråd i et eller andet debatforum

Mvh
Ole