Øhh lyd i grafikken??
Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-11-03 11:09

Hejsa

Jeg faldt lige over denne "lille" fejl i en artikel på HARDiNFO:

"Lyden fra nVidias Soundstorm er i topkvalitet og kan sagtens måle sig med
dyre grafikkort til over 500 kr."

Fundet i artikel:
http://www.hardinfo.dk/show.asp?page=886

Jeg glæder mig da til at kunne købe det grafikkort med integreret lyd *GGG*

Mvh
Benjamin

Fra : Jakob M

Dato : 11-11-03 13:11

> [...]
> http://www.hardinfo.dk/show.asp?page=886
>
> Jeg glæder mig da til at kunne købe det grafikkort med integreret lyd

*host* Nforce2 er et bundkort *host*
http://www.nvidia.com/page/nforce.html

Mvh
Jakob

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-11-03 13:37

"Jakob M" <fandens@klog.dkXXX> skrev i en meddelelse

> *host* Nforce2 er et bundkort *host*
> http://www.nvidia.com/page/nforce.html

Ja det ved jeg da godt, jeg sidder jo ikke ligefrem her og søger på
grafikkort med lyd *GG*
Jeg ville bare lige læse lidt om nForce2 chipsettet på Asus bundkort da jeg
har tænkt mig at købe sådan et, og så var det lige den sætning der faldt mig
i øjnene.

Mvh
Benjamin

Fra : Henrik Dissing

Dato : 11-11-03 16:00

On Tue, 11 Nov 2003 13:11:06 +0100, Jakob M wrote:

>*host* Nforce2 er et bundkort *host*

*host* *host* Men det betyder vel ikke at dets lyd med rimelighed kan
sammenlignes den fra "dyre grafikkort til over 500 kr."? *host* *host*
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)