Sitecom USB2-kortlæser CH-312 fejlmeddelel~
Fra : Max Thomsen

Dato : 10-11-03 18:26

Hej NG

Jeg har lige købt en Sitecom CN-312 kortlæser, der kan læse 6 forskellige
typer hukommelseskort og den kører USB2. Når jeg kobler den til modtager jeg
følgende fejlmelding:
"WinsysRsr.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden"
Kortlæseren virker fint nok, men hver gang jeg genstarter computeren kommer
samme fejlmeddelelse. Hvis jeg fjerner kortlæseren kommer fejlmeddelelsen
ikke mere...? Hvis jeg prøver at koble den til et andet USB-stik, kommer
fejlmeddelelsen igen...?
Kan nogen hjælpe mig med dette problem?

På forhånd tak

Max.