Hp Printer refillpatron
Fra : Exit

Dato : 09-11-03 21:13

Er der nogen der har haft dette problem
Jeg købte for ca. 2 mdr. siden en farvepatron til min hp printer
En genfyldt C6578A den har sådan set kørt uden problemer
men for et par dage siden kom denne meddelelse op på skærmen
Fejl : Forkert farve patron installeret.
Jeg tager så patronen ud og sætter den på plads igen
nu bliver den ved med at skrive indsæt farvepatron eller tjek farvepatron.
Jeg har hørt noget om at der skulle være en chip indbygget i selve patronen
der får den til at stoppe med at virke efter 18 mdr. er det rigtigt.
Hvis det er rigtigt kan det da let blive en dyr fornøjelse
(hvis den nu har været brugt i 16 mdr. da jeg købte den ved
http://www.refillshoppen.dk for 400,-)

Fra : Ove Kristensen

Dato : 10-11-03 04:33

"Exit" <tityve@herognu.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
> der får den til at stoppe med at virke efter 18 mdr. er det rigtigt.
> Hvis det er rigtigt kan det da let blive en dyr fornøjelse

Hvis du ikke kan bruge en patron på 16 måneder, så kan det aldrig betale sig
at genfylde den.

Idag kan du købe en genfyldt hos Don Inkjet som er et godt firma for kun kr.
298,00

Med venlig huilsen
fra
OveK.

Fra : Anders pedersen

Dato : 10-11-03 14:21

On Mon, 10 Nov 2003 04:32:37 +0100, Ove Kristensen wrote:

> [...]
> patronen
>
> Hvis du ikke kan bruge en patron på 16 måneder, så kan det aldrig betale sig
Det kan det godt
Hvis du udskriver meget så kan det godt betale sig.
Og da at hp partroner har en meget kort levetil på op til 5 genopfylninger.
Kan det ske at partronen er slidt inden de 1 år og 6måneder er gådet.

Har aldrig oplevet det før

> Idag kan du købe en genfyldt hos Don Inkjet som er et godt firma for kun kr.
> 298,00

Reman partroner er et godt anternativ til de orginale.
Eller købe en igen hos refillshoppen som vi har handlet med flere gange.

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Exit

Dato : 10-11-03 17:22

Jeg tror lige du skal læse mit indlæg en gang mere.....
Spec det med *****

___________

Fra : Ove Kristensen

Dato : 10-11-03 19:03

"Exit" <tityve@herognu.dk> skrev i en meddelelse

[klip]
> Jeg tror lige du skal læse mit indlæg en gang mere.....
> Spec det med *****

Hej igen !

Så misforstod jeg dig - var lidt hurtig til at læse det

Med venlig hilsen
fra
Ove.

Fra : Tonny Christensen

Dato : 11-11-03 00:48

hej Exit
jeg har ikke dit problem men jeg har en Epson stylus cx3200 ogpå patronerne
til den er der en chip.
hos www.trykspar.dk kan man købe en chip resetter tilca 100,00kr den kan du
så bruge hver gang du fylder dine patroner, jeg håber det kan bruges til din
printer.
hilsen Tonny Christensen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 11-11-03 23:02

On Tue, 11 Nov 2003 00:48:00 +0100, Tonny Christensen wrote:

> [...]
> så bruge hver gang du fylder dine patroner, jeg håber det kan bruges til din
Hej tonny
Jeg tror ikke ayt den chipresetter kan bruges.
Hvis du læser nærmere efter ståt der kun til epson

Venlig Hilsen
Anders Pederen
ved epost fjern NOSPAM

Fra : Ove Kristensen

Dato : 12-11-03 14:53

"Anders Pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hej tonny
> Jeg tror ikke ayt den chipresetter kan bruges.
> Hvis du læser nærmere efter ståt der kun til epson

Hej !
Man skal ikke bruge nogen chipsresetter - hvis i går ind i
www.refillshoppen.dk og går under spørgsmål/kontakt
os/spørgsmål/computerensblækmåler, og der vælger du patron 1823 hvor du så
ser, at din patron er med under, og så kan du se hvordan man gør, det gøres
med noget så simpelt sopm et stykke tape over kontakterne bagpå patronen.

Jeg håber at det kan hjælpe dig - jeg har aldrig haft problemer med det,
ellers er i velkommen til at vende tilbage.

Med venlig hilsen
fra
Ove.