kortlæser
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 09-11-03 12:47

jeg skal købe en kortlæser, som kan læse de fleste korttyper .... men jeg er
i tvivl om den skal være intern eller extern(usb)

jeg har været på edbpriser og kigge, men kan ikke umiddelbart finde dem
derinde, så jeg fandt nogen hos multimidie world og den billigste koster
99,- og er til montering i 3½" .... fandt også en til 269,-(usb), men den
syntes jeg ikke så meget om ...... hvad er der ellers til extern (gerne
link) ??

på forhånd tak

johnny
--
slet FJERN for direkte mail

Fra : Zulu

Dato : 09-11-03 12:59

"Johnny B [2000]" <johnnyb2000@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 99,- og er til montering i 3½" .... fandt også en til 269,-(usb), men den
> syntes jeg ikke så meget om ...... hvad er der ellers til extern

Se om du ikke kan finde en, der understøtter USB2.0 (såfremt dit mb
understøtter det) det giver hurtigere overførsel og koster som regel ikke
mere.

Zulu

Fra : Peter Ulriksen

Dato : 09-11-03 14:23

"Zulu" <Zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Se om du ikke kan finde en, der understøtter USB2.0 (såfremt dit mb
> understøtter det) det giver hurtigere overførsel og koster som regel ikke

Jeg har et godt bud:

PQI 6in1 Reader USB2.0
CompactFlash(type1&2) + Smartmedia + MultiMediaCard
Microdrive + Secure Digital + MemoryStick
Warranty: 10 Years
Producent varekode: TF-USB2

Jeg har bedømt den på edbpriser.dk under flash ram, PQI

Peter Ulriksen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-11-03 14:38

On 2003-11-09,
Peter Ulriksen <peter.u@mail.dk> wrote:
> [...]
> Warranty: 10 Years
> Producent varekode: TF-USB2
>
> Jeg har bedømt den på edbpriser.dk under flash ram, PQI

Man skal bare huske, at det meste USB 2.0 der sælges i dag
er USB 2.0 Full Rate = 11 Mbps = USB 1.1, og ikke USB 2.0
Hi Speed = 480 Mbps.

Alt USB 1.0 og USB 1.1 udstyr kan i dag lovligt sælges som
USB 2.0 (ikke sikker på det er lovligt i DK, da det muligvis er
villedende markedsforing).

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 10-11-03 17:44

"Povl H. Pedersen" <pope@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Alt USB 1.0 og USB 1.1 udstyr kan i dag lovligt sælges som
> USB 2.0 (ikke sikker på det er lovligt i DK, da det muligvis er

Hej
Må jeg lige anbefale at se på dette link http://www.usbit.shopbasic.dk/ der
er en 6 i 1 :CF,SM,SD.MMC,Micro Drive, memory stick til 228Kr så det er da
både billigt og mange artet p.s. har intet med firmaet at gøre.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen