Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
[update] Erotic couple & El'nath.
Fra : Andy METAL

Dato : 09-11-03 11:12

Hi,

This month, discover in the NEWS section of my website, 12 new photos :
6 photos of Lenka & Vasek in a mine, and 6 photos of
the dark core band "El'nath" onboard of an old ship in Sete.

http://www.andymetal.com/

Best regards,

Andy

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 09-11-03 12:27

ØHHHHHH
Hvad med at holde sig til dansk i en DK gruppe??
Hilsen
Jørgen

Fra : Henrik DK

Dato : 09-11-03 17:32

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> ØHHHHHH
> Hvad med at holde sig til dansk i en DK gruppe??
> Hilsen
> Jørgen

Så hvis man ikke kan sproget, så skal man bare holde snuden væk ?
Danmark for danskerne. Lad os bare side i vores egen lille baghave og kæmpe
for at holde resten af verden ude.

Jeg fatter heller ikke når en udenlandsk fotograf på Fransk, Russisk eller
Græsk gør opmærksom på sin HP og sit arbejde, men jeg får da muligheden får
at følge hans link og blive lidt klogere. En mulighed jeg ellers ikke ville
ha haft !

Forsat go' dag

Henrik Schwarz

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 09-11-03 17:52

"Henrik DK" <d4p2@REMOVEemail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så hvis man ikke kan sproget, så skal man bare holde snuden væk ?
> Danmark for danskerne. Lad os bare side i vores egen lille baghave og

Jahh - hvorfor starter denne gruppe med dk.??

Fra : Thomas Corell

Dato : 09-11-03 18:01

Jørgen Jørgensen wrote:

> "Henrik DK" <d4p2@REMOVEemail.dk> skrev i en meddelelse

> kæmpe
>
> Jahh - hvorfor starter denne gruppe med dk.??

Fordi grupperne administreres i dk.

Der er præcedens for at det er ok, at skrive på andre sprog end dansk i
dk.* grupperne.

--
Don't waste space

Fra : Bo Bjerre

Dato : 09-11-03 19:25

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> wrote in message
> ØHHHHHH
> Hvad med at holde sig til dansk i en DK gruppe??

Man må vel lave indlæg på det sprog, man har lyst til. Jeg fastlandsdansker,
og jeg regner med de fleste forstår det jeg skriver. Og da hans indlæg er på
engelsk, kan de fleste nok forstå det.

Jeg synes du skulle se på hans billeder. Billedsprog er internationalt, og
der er mange rigtigt gode billeder, som man kan lære noget af !

Bo //