voodoo 1 på win XP
Fra : HDJ

Dato : 09-11-03 06:12

Jeg har søgt rundt på voodoofiles ,men uden det store resultat, findes der
en driver der virker under XP ?

/Henrik

---

Fra : JK

Dato : 09-11-03 10:43

"HDJ" <fidus@ogfup.com> wrote in message
> Jeg har søgt rundt på voodoofiles ,men uden det store resultat, findes der
> en driver der virker under XP ?

jeg har en voodoo2 driver der dur'

/JK

Fra : Peter Perlsø

Dato : 09-11-03 14:51

HDJ wrote:

> Jeg har søgt rundt på voodoofiles ,men uden det store resultat, findes der
> en driver der virker under XP ?
>
> /Henrik
>

> ---

Dumt spørgsmål - hvorfor vil du dog bruge det gamle lort? Der er ingen
garanti for at det overhovedet virker.

--

- Peter Perls¿ - tel: +45 5192 3981 - web: http://u238.dk

"If you have been voting for politicians who promise to give you goodies
at someone else's expense, then you have no right to complain when they
take your money and give it to someone else, including themselves."

-- Thomas Sowell (1992)

Fra : Zulu

Dato : 09-11-03 14:55

"Peter Perlsø" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Dumt spørgsmål - hvorfor vil du dog bruge det gamle lort? Der er ingen
> garanti for at det overhovedet virker.

Der findes ingen dumme spørgsmål... Kun dumme svar!

Zulu

Fra : Peter Perlsø

Dato : 09-11-03 15:56

Zulu wrote:

> "Peter Perlsø" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Der findes ingen dumme spørgsmål... Kun dumme svar!
>
> Zulu

Det var ment som at mit spørgsmål var dumt - ikke HDJ's.

Fra : Zulu

Dato : 09-11-03 16:03

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 09-11-03 16:42

Peter Perlsø wrote:
> Dumt spørgsmål - hvorfor vil du dog bruge det gamle lort? Der er ingen
> garanti for at det overhovedet virker.

Jeg ville godt nok heller ikke røre ved det med en ildtang. Af nostalgiske
årsager gemmer jeg stadig mit Creative Voodoo 2 (12 MB) i skuffen, men det
skal sq ikke i en maskine mere...

--
Martin K

Fra : HDJ

Dato : 09-11-03 20:30

På en gammel K6 233 kan der nemt køres quake 2 , motoracer 1 , monstertruck
osv, til knægten.

/Henrik

---

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 09-11-03 21:42

HDJ wrote:
> På en gammel K6 233 kan der nemt køres quake 2 , motoracer 1 ,
> monstertruck osv, til knægten.

Du dræber den da hvis du vil køre WinXP og spil på en K6(-2?) 233 MHz. Win98
vil nok være mere passende til den

--
Martin K

Fra : HDJ

Dato : 09-11-03 22:27

pt. har jeg bare et 2mb kort i og de helt alm. børne spil med "lidt" mere
går ok. jeg har instaleret XP pga jeg har et nomame 8mb 3D kort men mit
bundkort vil ikke kendes ved den. Bare den kommer i pci slottet vil pc'eren
ikke starte op. Detter gælder både win98 og xp.

også var det jo mit gamle voodoo1 kort kom frem igen.. med win98 kører det
ok. men jeg mangler driver til xp.

/Henrik

---

Fra : JK

Dato : 10-11-03 19:07

> [...]
> ikke starte op. Detter gælder både win98 og xp.
>
> også var det jo mit gamle voodoo1 kort kom frem igen.. med win98 kører det

- hvis din Win98'er kan ææh vedkende sig dit 2Mb grafikkort - hvorfor så
ikke køre med det (win98), -så er der jo ingen problemer med dit voodoo 1
kort. På en PC som er så "gammel" - er det jo næsten også en dødssynd at
køre XP - det svarer vel til, at få en skoda til at trække et 20tons
lasttog - bevares, det ka' sikkert lade sig gøre, men hurtigt - deeet gør
det jo nok ikke..

/JK

Fra : MKH1

Dato : 11-11-03 00:12

"HDJ" <fidus@ogfup.com> wrote in message
> Jeg har søgt rundt på voodoofiles ,men uden det store resultat, findes der
> en driver der virker under XP ?

http://www.voodoofiles.co.uk/forum/
Har du også kigget her?

Martin

Fra : HDJ

Dato : 11-11-03 23:34

ja... nu har jeg ,,, dog uden det store held

/Henrik

"MKH1" <mkhenrichsen_@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "HDJ" <fidus@ogfup.com> wrote in message
> >

> http://www.voodoofiles.co.uk/forum/
> Har du også kigget her?
>
> Martin

---

Fra : JK

Dato : 12-11-03 21:10

> ja... nu har jeg ,,, dog uden det store held

http://www.ntcompatible.com/fp/esselbachfp.php?in=Voodoo_Win2k-XP.zip,1068667027O14ea0d5b0cf49525d1866cb1e95ada5df8eb278a8bce873ef365b45e939da38a

Jeg har ikke selv mulighed for at afprøve denne driveren (har selv et godt
gammeldags Orchid Righteous Voodoo2 - og her virker driveren faktisk - altså
ikke den vedlagte - men en anden een :)

driveren er hentet på www.ntcompatible.com under download - og der står den
sku' passe til voodoo 1 under W2k/XP

Prøøøøøøv det :)

/JK

Fra : HDJ

Dato : 12-11-03 22:01

jeps... så er den igang

jeg fandt på voodoofiles et link under et indlæg til en driver... og det
virker jubiiii..
vi har lige spillet carmageddon2 .. fedt spil

/Henrik

---