|
| Modem-disconnect Fra : tordenskjold |
Dato : 15-04-01 15:17 |
|
Mit problem er at jeg hele tiden bliver disconnected. Jeg har to modem jeg har skiftet imellem så det er måske slet ikke modemmet der er noget galt med. Jeg er kunde hos get2net der fortalte mig at jeg i "yderligere indstillinger" skal skrive "at&fs7=255s10=255" så kører modemmet på sin egen indstilling. Det gjorde det også men kun i kort tid. (ca. 24 timer). Jeg har også prøvet at genindstallere modem-driverne. Det hjalp også i kort tid. Jeg har 2 modemmer: et 33.6 access og et lasat 56.
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
Bo Simonsen (16-04-2001)
| Kommentar Fra : Bo Simonsen |
Dato : 16-04-01 11:58 |
|
tordenskjold wrote:
>
> Mit problem er at jeg hele tiden bliver disconnected. Jeg har to modem jeg har skiftet imellem så det er måske slet ikke modemmet der er noget galt med. Jeg er kunde hos get2net der fortalte mig at jeg i "yderligere indstillinger" skal skrive "at&fs7=255s10=255" så kører modemmet på sin egen indstilling. Det gjorde det også men kun i kort tid. (ca. 24 timer). Jeg har også prøvet at genindstallere modem-driverne. Det hjalp også i kort tid. Jeg har 2 modemmer: et 33.6 access og et lasat 56.
Er du sikker på du ikke har støj på din telefon linie, prøv evt at
fjerne alt fra din telefon linie, og prøv systematisk at sætte det til
igen. Måske finder du synderen så.
BTW Har du nogensinde hørt om linie skift?
--
Med venlig hilsen
Bo Simonsen
Software is like sex - it's better when it's free!
| |
|
|