Alternativ til tv-out
Fra : Jan

Dato : 15-04-01 12:24

Hejsa er ved at kigge på grafikkort, mend et jeg vil have er ikke med
tv-out, er der ikke en box eller et eller andet man kan bruge istedet for,
tænker ikke på mpeg kort, da det jo kun er dvd de kan overføre til
fjernsynet.

Hygge

Fra : FeZ

Dato : 15-04-01 16:03

"Jan" <janimal@mail.trillegaarden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tv-out, er der ikke en box eller et eller andet man kan bruge istedet for,
> tænker ikke på mpeg kort, da det jo kun er dvd de kan overføre til

Tjek den her:

www.trust.com/televiewer

Koster ca. 600,-

Jeg har selv en, og den er jeg meget glad for. Den giver
et bedre billede end noget kort med TV-out jeg har set
(selv matrox)

--
FeZ

Fra : Lalleglade

Dato : 15-04-01 16:50

Kan den også vise DivX ?????

Fra : Jan

Dato : 15-04-01 16:59

Hvis den bare sender signalet over, så burde den kunne vise alt, og eftersom
man kan bruge den til spil så burde den også virke med divx

Hygge

Fra : FeZ

Dato : 15-04-01 17:12

"Lalleglade" <lalle|Remove|glade@duertilgrin.dk> skrev i en meddelelse
> Kan den også vise DivX ?????

Jep, det er en VGA -> TV konverter som ganske enkelt
viser hele din desktop på tv'et så alt det du kan se på din
skærm kan du se via televieweren. Den er også ganske
fortrinlig til spil - sidder tit i stuen og nyder et slag FIFA2001
i widescreen (c:

--
FeZ

Fra : Lalleglade

Dato : 15-04-01 17:14

"FeZ" <fez@stofanet.lovely_spam.dk> wrote in message
> [...]
> skærm kan du se via televieweren. Den er også ganske
> fortrinlig til spil - sidder tit i stuen og nyder et slag FIFA2001

Undskyld hvis i syntes jeg er newbie, men jeg har aldrig fået sat mig ind i
sådan noget her Vil gerne !

Hvordan sætter man boksen til computeren?? Skal man bruge et kort af en
eller anden slags??

Fra : FeZ

Dato : 15-04-01 17:41

> Hvordan sætter man boksen til computeren?? Skal man bruge et kort af en
> eller anden slags??

Nope. Den trækker strøm fra ps2 (eller AT på ældre maskiner)
stikket til dit keybord (stik medfølger). Boksen sættes til dit
nuværende grafikkort med det medfølgende vga-kabel.
der medfølger diverse stik til TV'et også:
Både Composite, S-video samt RGB->Scart.

Check manualen, så kan du se hvordan det skal tilsluttes.
Jeg har postet den i dk.binaer under emnet
Manual til Trust Televiewer

Fra : Lalleglade

Dato : 15-04-01 18:04

> [...]
> Både Composite, S-video samt RGB->Scart.
>
> Check manualen, så kan du se hvordan det skal tilsluttes.
> Jeg har postet den i dk.binaer under emnet

Tak for hjælpen !! Jeg tror jeg skal ind til Betafon i overmorgen

Fra : Santa Xcaze

Dato : 17-04-01 20:57

Ehm hvor god er billed kvaliteten ???
Jeg mener når du spiller fifa2001 er det så lige så godt som på din pc
skærm, altså maks res osv???
Ved du noget om hvor langt kablet mellem boksen og fjernsynet og PC må
være???

Fra : Claus Sørensen

Dato : 15-04-01 18:28

Jeg kan også klart anbefale den. Vi har solgt den til flere kunder, der ikke
har haft haft indbygget tv-out i deres bærbare.

Der er kun kommet positivt feedback på dem.

Claus Sørensen, Laptop4u