Session stop?
Fra : Lyd

Dato : 08-11-03 20:15

Hej,
Jeg ville høre om det er muligt at stoppe en session? uden at lukke browser
vinduet?

mvh
Lars (cookie/session newbie...)

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 08-11-03 20:47

"Lyd" <webmaster@team-urin.dk> wrote in news:bojfbv$p8n$1@sunsite.dk:

> Jeg ville høre om det er muligt at stoppe en session? uden at lukke
> browser vinduet?

Det er altid en god idé at kigge i manualen før man spørger:

<http://dk.php.net/manual/en/function.session-destroy.php>

--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>

Fra : Lyd

Dato : 08-11-03 21:04

> Det er altid en god idé at kigge i manualen før man spørger:

jeg prøvedeat søge på : stop+session, det fik jeg det her ud af:
http://dk.php.net/manual-lookup.php?pattern=stop%2Bsession&lang=en
ikke noget med session_destroy...
det er jo let nok når man ved hvor man skal finde det...
men TAK!

mvh
Lyd

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 08-11-03 21:58

"Lyd" <webmaster@team-urin.dk> wrote in news:boji8a$he6$1@sunsite.dk:

> [...]
> ikke noget med session_destroy...
> det er jo let nok når man ved hvor man skal finde det...

Tricket er at vide hvilket kapitel af manualen man skal have fat i. I dit
tilfælde ved du godt at det er noget med sessions så du kan let finde frem
til:

<http://dk.php.net/manual/en/ref.session.php>

Nederst på alle den slags oversigtssider er der altid en liste over
funktioner med en lille beskrivelse. Ud fra disse beskrivelser kan man
næsten altid regne ud hvilken en der kan bruges. I det her tilfælde står
der:

session_destroy -- Destroys all data registered to a session

Fra : Lyd

Dato : 09-11-03 00:34

> [...]
> der:
>
> session_destroy -- Destroys all data registered to a session

D'oh.. nu kan jeg sgu godt se det...... sry

mvh
Lyd