Vorstorp eller Vorstrup
Fra : Beth Jeppesen

Dato : 07-11-03 17:17

Kender nogen denne lokalitet .

Nævnt Andst herreds tingbog 1692: Nis Madsen i Vorstrup, hustruen af Seest.
Nævnt Seest kirkebog vielse1715: Hans Peder af Vorstorp, hustruen af Seest.

Venlig hilsen
Beth Jeppesen

Fra : Hans Poulsen

Dato : 08-11-03 16:02

"Beth Jeppesen" <bransholm@get2net.dk> wrote in message news:<mHPqb.1602$5J7.570@news.get2net.dk>...
> [...]
> Nævnt Seest kirkebog vielse1715: Hans Peder af Vorstorp, hustruen af Seest.

Kære Beth Jeppesen

Hvis du udelader r-et i Vorstrup og søger på Vostrup i KRABSEN, er der bid.
Hjælper det dig mon?

KRABSEN har følgende adresse:

http://sql.krabsen.dk/stednavne/index_frames.htm

Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Fra : Beth Jeppesen

Dato : 09-11-03 00:10

Tak for indsatsen, nej desværre den har jeg også været rundt om.

hilsen
Beth