Comx
Fra : James Olsen

Dato : 07-11-03 13:18

Mit spørgsmål er om der er nogle der kender dette firma, eller i så fald
nogle der er koblet op på

deres net. Da vi er en lille forening der er ved at skal have lavet et
netværk.

Vi har spurgt om referencer til deres netværk så vi kunne se hvordan det
køre i det daglige,

men de vil ikke give os dem, før vi har valgt dem.

Med venlig hilsen

James

Fra : Peter Lindberg

Dato : 07-11-03 13:37

Hvis de ikke vil give referencer førend, at de har fået en underskrift -
vælg dem ikke .-((

Fra : Per Bau \(Udskift in~

Dato : 07-11-03 13:47

"Peter Lindberg" <peterlindberg@FJERNXXyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis de ikke vil give referencer førend, at de har fået en
underskrift -
> vælg dem ikke .-((

De har måske ingen referencer, før der er skrevet under. En skal jo
være den første!

/Per

Fra : yoda

Dato : 07-11-03 14:16

> [...]
>
> Vi har spurgt om referencer til deres netværk så vi kunne se hvordan det
> køre i det daglige, men de vil ikke give os dem, før vi har valgt dem.

Hej James.

Det lyder da lidt mærkeligt at de ikke vil oplyse referencer.

Har du overvejet andre udbydere ?

Hvor i landet ligger jeres forening ? postnr ?

hvor stor en linje er det i skal have lagt ind ?

Hvad tilbud har i fået ?

Venlig hilsen
Lars Andersen

Fra : James Olsen

Dato : 09-11-03 12:47

"yoda" <lars@yoda.dki> skrev i en meddelelse
> at skal have lavet et

> Hej James.
>
> Det lyder da lidt mærkeligt at de ikke vil oplyse referencer.
>
> Har du overvejet andre udbydere ?
Ja

> Hvor i landet ligger jeres forening ? postnr ?
Amager 2300 København S

> hvor stor en linje er det i skal have lagt ind ?
jeg ved det ikke eksakt men,
Vi er ca 400 lejligheder og vi har sat os i hoved at det enten skal være
Comx
eller Delcom da de også skulle give surport, da der ikke er nogle i
foreningen
som er intraseret i at skulle ud og hjælpe så mange bruger.

> Hvad tilbud har i fået ?
Telefon til 35kr. pr. md.
TV/Radio 160kr. pr. md.
Internet til 110kr. pr. md.
(fastigheden skulle ca være som en 512 adsl forbindelse op og ned)
den samlet pris for hele ejendommen er ca 2,8million.

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 10-11-03 11:26

On Sun, 9 Nov 2003 12:47:02 +0100, James Olsen wrote:

> [...]

Alle alarmklokker burde ringe! Kabelnettet havde også på et tidspunkt samme
indstilling, jeg ved ikke om de er blevet klogere - men det er jo på ingen
måde tillidsvækkende.

> Amager 2300 København S

Også min...

> jeg ved det ikke eksakt men,
> Vi er ca 400 lejligheder

Vi er 300...

> [...]
> foreningen
> som er intraseret i at skulle ud og hjælpe så mange bruger.

Det er der jo heldigvis mange andre end Delcom og ComX der kan hjælpe med.
Smid evt. en mail på k a s p e r @ d o e k . d k - så kan jeg evt. forklare
hvad vi har gjort og hvordan det fungerer.

Mvh,
/Kasper

Fra : Peter Larsen

Dato : 07-11-03 17:53

James Olsen wrote:

> men de vil ikke give os dem, før vi har valgt dem.

Bed dem hoppe tilbage i havet.. Der er masser af fisk..

--
regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk