Jokeren
Fra : Marianne Muus

Dato : 07-11-03 11:53

Overvejede lidt at købe hans soloudspil. Anmelderne er meget rosende, og
siger, at teksterne er på et meget højt niveau. Men hvis de er IMØ lige så
platte og rimer-fordi-det-skal-rime-agtige som på fx. "Sådan er reglerne"
sprænger jeg nok over. Nogle der har en vurdering/sammenligning?

vh Christian

Fra : Jens Frøkjær Laursen

Dato : 07-11-03 13:20

"Marianne Muus" <stelling@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> platte og rimer-fordi-det-skal-rime-agtige som på fx. "Sådan er reglerne"
> sprænger jeg nok over. Nogle der har en vurdering/sammenligning?

Jeg kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men du gav mig da en undskyldning
(sådan da) til at henvise til Politikens anmeldelse af Jokerens samlede
tekster. Stor humor skrevet på rim (jeg skal ikke kunne sige om jeg er enig
eller ej, da jeg aldrig rigtig har interesseret mig for fyren):

/Jens

Fra : Marianne Muus

Dato : 07-11-03 14:10

"Jens Frøkjær Laursen" <jflaursen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

enig
> eller ej, da jeg aldrig rigtig har interesseret mig for fyren):

Hæ hæ, den anmeldelse bekræftede mig vist ret meget i mine negative
antagelser. Sad i hvert fald og nikkede samtykkende *g*

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-11-03 15:02

In news:bog2lm$cbu$1@sunsite.dk,
Jens Frøkjær Laursen <jflaursen@hotmail.com> carefully typed:
> [...]
> Jokerens samlede tekster. Stor humor skrevet på rim (jeg skal ikke
> kunne sige om jeg er enig eller ej, da jeg aldrig rigtig har

Ha. Fed anmeldelse.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : ReeBuz

Dato : 14-11-03 14:06

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse >

> Ha. Fed anmeldelse.

Jep - man fik helt lyst til at høre en eller anden indspille den!

--
Patrick

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 11:05

Marianne Muus wrote:
> [...]
> platte og rimer-fordi-det-skal-rime-agtige som på fx. "Sådan er reglerne"
> sprænger jeg nok over. Nogle der har en vurdering/sammenligning?

Ingen sammenligning herfra, men jeg synes den nye skive holder ret godt.

Mvh

Bruno