Grafikkort agp passer ikke?
Fra : Kenneth

Dato : 06-11-03 18:09

Hej NG
Mit grafikkort passer ikke i mit nye asus a7n8x bundkort. Der er et hak
ivejen i agp porten. Hvorfor det og kan jeg overhovedet få grafikkort til
dette bundkort? Der står noget med 1,5v i manualen. Skal grafikkortet så
være det?

Hilsen KH

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 06-11-03 18:15

"Kenneth" <kennethhansenn@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette bundkort? Der står noget med 1,5v i manualen. Skal grafikkortet så

Et bud ville være at dit gamle grafikkort er AGP 1x/2x som kræver 3,3 V,
hvilket ikke passer til dit nye bundkort som kun understøtter AGP 4x (1,5V)
og 8x (0,8V). Du har derfor brug for et grafikkort der minimum understøtter
AGPx4 for at få det til at virke.

/Claus

Fra : Kenneth

Dato : 08-11-03 11:59

Mange tak for svaret

Hilsen KH

Fra : Kenneth

Dato : 06-11-03 18:24

Når nu et grafikkort uden mellemrum på selve stikket til agpporten ikke
passer i en agpport til 3 'stik'. Kan et grafikkort så, som har 3 'stik' til
agpporten passe i en agpport hvor der kun er et hul. En slags
bagudkompatibilitet?

Hilsen KH