Kondylomer
Fra : Louise K

Dato : 06-11-03 13:06

Er der nogen der har erfaring med laserbehandling af disse?

Fra : Henrik \(8600\)

Dato : 07-11-03 09:34

Nej men jeg har prøvet alt andet, det der virkede for mig
var en operation i urinrøret....

Men det kommer MEGET an på hvor de sidder...

Hvor sidder de?

Så kan jeg måske gi' dig et tip om hvad der virker bedst...

Mvh Henrik

Fra : Bob

Dato : 07-11-03 16:40

Louise K skriver:

> Er der nogen der har erfaring med laserbehandling af disse?

Nej, men alt andet-frysning m.m.- virker i 14-30 dage, men så er de små
banditter tilbage igen. Men rolig nu, de forsvinder helt af sig selv
efter 1-2 år.

Min hudlæge fortalte mig at jeg kunne være helt rolig, emumforsvaret
skal nok bekæmpe dem, det tager bare 1 til 2 år, havde svært ved at tro
på ham, men ganske rigtigt de forsvandt efter 1 år og 8 måneder, og er
aldrig vendt tilbage, er nu 10 år siden, og så er man bare noget så :)

Hilsen Bob

Fra : Louise K

Dato : 08-11-03 21:00

Hehe... de sidder sgu overalt... har brugt 2 små flasker Codyline, men det
hjalp intet!
Nu skal de fryses... troede de skulle laserbehandles, men det er vist liiidt
mere alvorligt end jeg lige troede..

En reminder til alle: Brug Kondom!!! :)