Re: Billig udbyder af internet, hastighed ~
Fra : Jan

Dato : 06-11-03 02:30

"Jens S. Rasmussen" <Jens@Elbaekhus(fjern).dk> wrote in news:3fa55a99$0
$29349$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Jeg kan kun p† det kraftigste frar†de TELE2ADSL
> kig evt. www.tele2asdl.dk det er bare en sag ud af mange, og jeg er selv
> endt hos teleanken‘vnet/tele2

Det lyder helt absurd. Er din linie spærret for andre ADSL udbydere indtil
du betaler der fupregning ?

Hilsen Jan

Fra : Hans

Dato : 07-11-03 18:26

"Jan" <jan@janjan.> skrev i en meddelelse
> [...]
> $29349$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
>
> Det lyder helt absurd. Er din linie spærret for andre ADSL udbydere indtil

Det kan de principielt ikke, men på den anden side har de fat i den lange
ende, da de er en del af sagsforløbet ved skift af udbyder. De kan jo vælge
at sylte sagen.

Jeg er egentlig ikke klar over hvem i så fald står med den "overordnede
skævbider", som kan tvinge tele2 til at overdrage forbindelsen.

Anyone?

/ Hans

Fra : Jan

Dato : 07-11-03 20:01

"Hans" <kvik@mail.tdcadsl.dk.invalid> wrote in

> Jeg er egentlig ikke klar over hvem i så fald står med den
> "overordnede skævbider", som kan tvinge tele2 til at overdrage
> forbindelsen.

Eftersom en ADSL er tilknyttet sit hovednummer, så kan man vel bare opsige
sit hovednummer og bestille et nyt, evt i konens navn

Ellers må man tilbage til analog dial-up

Jan

Fra : Hans

Dato : 07-11-03 20:16

> "Hans" <kvik@mail.tdcadsl.dk.invalid> wrote in

> Eftersom en ADSL er tilknyttet sit hovednummer, så kan man vel bare opsige
> sit hovednummer og bestille et nyt, evt i konens navn
>
> Ellers må man tilbage til analog dial-up

Har du også har dit fastnetabb. hos samme udbyder, så begynder de da først
at klappe i deres små hænder når du begynder at bruge dial-up. Det bliver en
dyr fornøjelse.

Problemet med et nyt nummer er stadigvæk, at det jo er samme kobberpar som
skal bruges og så kører man fast igen, da det skal overdrages fra nuværende
teleselskab. Det virker som om man sidder rigtig fast i saksen, men mindre
man har tjek på reglerne på teleområdet. Det er rimelig langhåret læsning.

/ Hans