Efterlysning træningspartner
Fra : John Krogsgaard

Dato : 05-11-03 19:38

Da jeg sikkert ikke er den eneste der savner en træningspartner til
brugshundetræning i området Næstved, Vordingborg, Præstø. Prøver jeg her, du
er måske ligesom jeg flyttet til området for nylig og har lidt svært ved at
komme ind i de etablerede grupperinger i klubberne
Jeg har to schæferhunde, en han på 6 år med en BHP 2 og en tæve på to år
uden prøver, da de har ferieret den længe nok, søger jeg en eller flere
M/K'er til brugshundetræning i området
Jeg er en ældre herrer på 59 der tidligere har trænet i kreds 43 (også som
figurant), men efter vi er flyttet til syd,sj er det gået i stå, der er
langt til Hvidovre for at træne en time, både jeg og især hundene savner
træningen, om det bliver i schæferhunde klubbens regi eller Politiets er af
mindre betydning, bare du og din hund har et par år på bagen med
brugshundetræning
Du kan kontakte mig her eller på johnkp@ofir.dk

Med venlig hilsen johnkp
Ps En rigtig hund, er en med snude og fire poter