[ANN] Dansk Macintosh Portal - macnyt.dk
Fra : Palle B. Nielsen (Po~

Dato : 14-04-01 20:36

Hej alle,

For dem som måtte have interesse herfor, kan jeg fortælle at www.macnyt.dk
netop har åbnet dørene.

Macnyt.dk er en ny dansk Macintosh portal med nyheder, krambod,
diskussionsområde og meget mere.

Macnyt.dk er en ikke-kommerciel portal (dvs. Uden bannere) og er drevet 100%
entausiastisk.

Alle er mere end velkommen.

PowerPalle

Fra : Peter Gersmann

Dato : 14-04-01 20:57

In article <B6FE7356.1DD0%powerpalle@powerpalle.dk>, "Palle B. Nielsen
(PowerPalle)" <powerpalle@powerpalle.dk> wrote:

> For dem som måtte have interesse herfor, kan jeg fortælle at www.macnyt.dk
> netop har åbnet dørene

PowerPalle is back

Det her er mere interessant end noget andet jeg har set siden Mediamac
startede.

//Peter

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 15-04-01 09:26

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> Det her er mere interessant end noget andet jeg har set siden Mediamac
> startede.

Ja og det ligner endda meget MediaMacs nye design og hvis PowerPalle
kan holde (skrive)stilen, går de nok en hård tid i møde hos MM.

/Martin

Fra : Michael Holm

Dato : 15-04-01 09:55

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Ja og det ligner endda meget MediaMacs nye design og hvis PowerPalle
> kan holde (skrive)stilen, går de nok en hård tid i møde hos MM.
>
> /Martin

Lækkert med flere sites !
--
Michael Holm
ki-aikidoREMOVE@REMOVEmac.com

Fra : Erik Aalund

Dato : 15-04-01 11:47

Palle B. Nielsen (PowerPalle) <powerpalle@powerpalle.dk> wrote:

Dejligt med et alternativt til Mediamac. Det ser foreløbigt godt
ud.

--
Venlig Hilsen
Erik Aalund