Ville du betale for downloads?
Fra : PerX ...

Dato : 04-11-03 23:10

Interessant lille nyhedsbid BBC bringer:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/3237021.stm

Fra : Steen

Dato : 05-11-03 08:50

On Tue, 4 Nov 2003 23:10:08 +0100, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Interessant lille nyhedsbid BBC bringer:
>http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/3237021.stm

Jeg vil gerne gøre det, hvis sangene bliver udgivet i et tabsløst
format, jeg kan lægge ned på en cd, som en almindelig cd.

hvis det kommer i et mp3 format eller jeg ikke kan brænde sangene på
en cd, har det ingen interesse

Mvh

Steen

Fra : Falcon

Dato : 05-11-03 18:45

On Tue, 4 Nov 2003 23:10:08 +0100, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Interessant lille nyhedsbid BBC bringer:
>http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/3237021.stm

Er det ikke noget i den stil man kan gøre hos TDC?

mvh Falcon

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-11-03 20:58

"Falcon" <jornlundtoft@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke noget i den stil man kan gøre hos TDC?
>
> mvh Falcon

Hej Falcon

Jo du kan leje, eller købe musikken. Den lejede musik, kan du ikke brænde,
kun afspille på computeren. Den anden kan du vist både spille & brænde.
Men man skal være vågen, for jeg søgte nogle numre, som jeg fandt via TDC,
på den måde fandt jeg også ud af, hvilke CD'er de lå på. Så ved at kigge på
CDON kunne jeg købe CD'erne billigere der, end ved at downloade dem til
brænding via TDC.

M.V.H.....Benny..

Fra : Falcon

Dato : 06-11-03 23:05

On Wed, 5 Nov 2003 20:58:02 +0100, "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>CDON kunne jeg købe CD'erne billigere der, end ved at downloade dem til

Nu bliver det aldrig aktuelt for mig, da jeg er kunde hos Cybercity, (
og ingen planer om at skifte) og man skal være kunde hos TDC for at
benytte denne "service"

Falcon

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 08-11-03 19:51

On Tue, 4 Nov 2003 23:10:08 +0100, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Interessant lille nyhedsbid BBC bringer:
>http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/3237021.stm

Svar til subject: Nej. Hvis et af mine yndlingsband udgiver en single
med nogen gode b-sider jeg vil have fat i, så køber jeg CD'en.
Brændte CD'er er slet ikke det samme for mig, som den rigtige med det
rigtige artwork osv.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.