|
| DR1 i aften Fra : Lars Raaby |
Dato : 04-11-03 18:40 |
|
Hvor meget betaler du i virkeligheden for at bruge din
mobiltelefon? Kontant afslører teleselskabernes skjulte afgifter.
Gyldne løfter om modelkarriere via nettet - helt unge piger
lokkes til at betale, men hvor mange af dem får nogensinde et
job? Vært: Mette Vibe Utzon. www.dr.dk/Kontant. Sendes også i
morgen.
<klippet fra et nyhedsbrev jeg har modtaget>
Mød smarttalk på TV...
smartalk deltager i debatten i aften kl. 21:25 i programmet
"kontant" på DR1 - hvor Mette Vibe Utzon er vært. Emnet er
opkaldsafgifter generelt i branchen - og jeg stiller op til en
live debat. Jeg mener det er vigtigt, at vi får en generel
diskussion om emnet - og samtidig får lagt fast hvad det er du
som kunde efterspørger. Nemlig billig minut og SMS priser - og
det kan smarttalk levere.
<klip slut>
Det bliver spændene at se hvad han har at fortælle.
/Lars
--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.
W.C Fields
| |
Karina[6000] (04-11-2003)
| Kommentar Fra : Karina[6000] |
Dato : 04-11-03 21:37 |
|
Hehe, som om det ikke har forbrugernes interesse hvad de betaler i
opkaldsafgift.. tsk tsk.. hvordan kan han stå og sige det?!
mvh
Karina
"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse
news:3fa7e450$0$94858$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hvor meget betaler du i virkeligheden for at bruge din
> mobiltelefon? Kontant afslører teleselskabernes skjulte afgifter.
> Gyldne løfter om modelkarriere via nettet - helt unge piger
> lokkes til at betale, men hvor mange af dem får nogensinde et
> job? Vært: Mette Vibe Utzon. www.dr.dk/Kontant. Sendes også i
> morgen.
>
>
> <klippet fra et nyhedsbrev jeg har modtaget>
> Mød smarttalk på TV...
> smartalk deltager i debatten i aften kl. 21:25 i programmet
> "kontant" på DR1 - hvor Mette Vibe Utzon er vært. Emnet er
> opkaldsafgifter generelt i branchen - og jeg stiller op til en
> live debat. Jeg mener det er vigtigt, at vi får en generel
> diskussion om emnet - og samtidig får lagt fast hvad det er du
> som kunde efterspørger. Nemlig billig minut og SMS priser - og
> det kan smarttalk levere.
> <klip slut>
>
> Det bliver spændene at se hvad han har at fortælle.
>
> /Lars
> --
> (citat)
> Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.
> W.C Fields
>
| |
Lars Raaby (04-11-2003)
| Kommentar Fra : Lars Raaby |
Dato : 04-11-03 21:55 |
|
Karina[6000] skrev bl.a.:
> Hehe, som om det ikke har forbrugernes interesse hvad de
> betaler i opkaldsafgift.. tsk tsk.. hvordan kan han stå og
> sige det?!
>
Han var da dum at høre på.
Jeg lagde mærke til at Telmore ikke blev nævnt.
/Lars
--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.
W.C Fields
| |
Th Frydensberg (04-11-2003)
| Kommentar Fra : Th Frydensberg |
Dato : 04-11-03 22:25 |
|
Lars Raaby wrote:
> Jeg lagde mærke til at Telmore ikke blev nævnt.
Mmen de tager da også opkaldsafgift , på 25 øre !
mv / th
| |
Jan Selchau-Hansen (04-11-2003)
| Kommentar Fra : Jan Selchau-Hansen |
Dato : 04-11-03 23:07 |
|
Ja, det gør de.
Men de fortæller det sør'me også meget klart på forbrugsoversigten.
Her er et klip fra min.
Farve Beskrivelse Pris Procent
WebSMS fra telmore.dk xx,xx kr. 0,98 %
Opkaldsforsøg xx,xx kr. 2,46 %
Opkaldsafgift xx,xx kr. 8,31 %
Opkald i Danmark xx,xx kr. 88,25 %
Samlet forbrug: xxx,xx kr. 100,00 %
Posten tager da også porto selv om
* Jeg skriver forkert adresse
* Modtageren er flyttet, og brevet skal retur
* Modtagelse nægtes (ved R-breve)
Jan Selchau-Hansen
"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3FA81937.AB56EA4F@tdcadsl.dk...
> Lars Raaby wrote:
>
> > Jeg lagde mærke til at Telmore ikke blev nævnt.
>
> Mmen de tager da også opkaldsafgift , på 25 øre !
> mv / th
begin 666 spacer.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``````````"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end
| |
Kent Oldhøj (05-11-2003)
| Kommentar Fra : Kent Oldhøj |
Dato : 05-11-03 12:51 |
|
"Jan Selchau-Hansen" <jan@*selchau-hansen.dk> skrev....
> Men de fortæller det sør'me også meget klart på forbrugsoversigten.
Det står sørme også nævnt på forsiden af deres websider.
--
Kent Oldhøj
| |
Frank Rasmussen - Te~ (05-11-2003)
| Kommentar Fra : Frank Rasmussen - Te~ |
Dato : 05-11-03 11:49 |
|
"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse
news:3fa81209$0$94874$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Karina[6000] skrev bl.a.:
> > Hehe, som om det ikke har forbrugernes interesse hvad de
> > betaler i opkaldsafgift.. tsk tsk.. hvordan kan han stå og
> > sige det?!
> >
> Han var da dum at høre på.
> Jeg lagde mærke til at Telmore ikke blev nævnt.
Men vi blev kontaktet. Vi har dog en service, grafisk forbrugs oversigt,
hvor alle vore
kunder kan se fordelingen af omkostninger ved at være kunde hos Telmore.
Hertil kommer
at vi på vores forside, og iøvrigt også på vores prisliste, naturligvis har
udgiften stående. Den
kom dog først på forsiden efter vi var blevet kontaktet.
Om det var derfor vi ikke blev nævnt skal jeg lade være usagt, men jeg
syntes nu emnet i sig
er godt nok at tage fat på, men gennemførelsen var måske knap så
imponerende.
Med venlig hilsen
Frank Rasmussen
Telmore A/S
| |
Lasse Hedegaard (05-11-2003)
| Kommentar Fra : Lasse Hedegaard |
Dato : 05-11-03 12:33 |
|
Frank Rasmussen - Telmore A/S skrev:
>Men vi blev kontaktet. Vi har dog en service, grafisk forbrugs oversigt,
>hvor alle vore
>kunder kan se fordelingen af omkostninger ved at være kunde hos Telmore.
Jeg synes altid at opkaldafgiften fylder en del i landskabet (og det
er netop nemt at se, når der kommer grafik på), men sådan er det jo
altså alle steder.
Jeg forstår udemærket, at man ikke fjerner den (selvom det da ville
være super), for det er ikke en af de store konkurrenceparametre -
netop fordi folk ikke er klar over den er der, eller ikke ligger så
meget i det, selvom det faktisk er en væsentlig del af manges
telefonregninger. Hvis et selskab fjernede opkaldafgiften ville nogle
klappe i deres små hænder, men de fleste kunder ville ikke tænke
nærmere over det - så er det klart, at man vælger at konkurrere på
nogle andre punkter.
Ovenstående er selvfølgelig blot min overbevisning.
>Hertil kommer
>at vi på vores forside, og iøvrigt også på vores prisliste, naturligvis har
>udgiften stående. Den
>kom dog først på forsiden efter vi var blevet kontaktet.
Ja, ordene "Gratis opkaldsspecifikation" måtte vige pladsen, men er
gratis opkaldsspecifikation ikke også nærmest standard i dag?
>Om det var derfor vi ikke blev nævnt skal jeg lade være usagt, men jeg
>syntes nu emnet i sig
>er godt nok at tage fat på, men gennemførelsen var måske knap så
>imponerende.
Uha, hvor har du ret! Jeg synes Henrik Larsen var noget så pinlig at
både se og høre på - han prøvede ubehjælpsomt næsten at dreje det til
noget positivt. Hvor i alverden ved han fra, at kunderne er ligeglade
med opkaldsafgiften, når de fleste ikke ved den findes?
Han nævnte, at debitel ikke havde den dyreste opkaldsafgift, men hvem
har det så? Jeg mener ikke at have set nogle der opkræver mere end
debitels 50 øre i opkaldsafgift. Han prøvede desuden at luske lidt
reklame ind i det, "Vi har på udvalgte dage gratis SMS", ja - men hvad
har DET med sagen med opkaldsafgifter at gøre? I øvrigt har der (så
vidt jeg ved) kun været en enkelt dag med dette reklamestunt.
Der blev nævnt, at gennemsnitslængden på et mobilopkald i Danmark er 1
minut og 12 sekunder. Det koster 1,57 kr. hos debitel, en stigning på
50% i forhold til den minutpris på 89 øre de opgiver (1,06 kr. for
samme længde, hvis de undlod opkaldsafgiften).
Det var da altid noget, at det ikke var Per Nielsen de valgte at
sende, men så smarte er de måske alligevel.
Venligst,
Lasse Hedegaard
--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!
De fleste andre modeller skal en tur forbi vores værksted.
| |
Jim Andersen (05-11-2003)
| Kommentar Fra : Jim Andersen |
Dato : 05-11-03 14:05 |
|
Lasse Hedegaard wrote:
> reklame ind i det, "Vi har på udvalgte dage gratis SMS"
Nå. Jeg troede da bare det var en gang gas, da jeg fik en sms med at der var
gratis sms i mandags. Specielt da min kone (også debitel) ikke havde fået
én.
Ligeså snart abo-perioden er udløbet er jeg altså den der er smuttet.
/jim
| |
Lasse Hedegaard (05-11-2003)
| Kommentar Fra : Lasse Hedegaard |
Dato : 05-11-03 16:58 |
|
Jim Andersen skrev:
>Nå. Jeg troede da bare det var en gang gas, da jeg fik en sms med at der var
>gratis sms i mandags. Specielt da min kone (også debitel) ikke havde fået
>én.
Det var ikke i mandags, det er ved at være en måned siden. Jeg ved
ikke om de sendte SMSer ud om det, men jeg ved det stod på
hjemmesiden, og at der blev sendt mails ud.
>Ligeså snart abo-perioden er udløbet er jeg altså den der er smuttet.
Fornuftigt.
Venligst,
Lasse Hedegaard
--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!
De fleste andre modeller skal en tur forbi vores værksted.
| |
Allan Schuster Bach (05-11-2003)
| Kommentar Fra : Allan Schuster Bach |
Dato : 05-11-03 12:42 |
|
> Om det var derfor vi ikke blev nævnt skal jeg lade være usagt, men jeg
> syntes nu emnet i sig
> er godt nok at tage fat på, men gennemførelsen var måske knap så
> imponerende.
Helt ening.
Men kan du så ikke prøve at svar på følgende sprøgsmål.
Men en fastnet telefon, betaler man ikke for opkald (opkaldsafgift), som er
blevet stillet igennem. Men det gør man derimod på en mobiltelefon.
Hvorfor denne forskel? For det er vel basalt set det samme produkt på køber.
En samtalt
Flere eksperter har jo gennem tiden udtalt, at det er langt billiger at
vedligeholde et mobilnet, end et fastnet.
TDC og Sonofon: betaler for brug og vedligeholdelse af kommunikationsanlæg
Hos Debitel: ikke interesserer kunderne
Orange: Alt efter hvilket abonnement man har.
Hos Telmore: Ingen forklaring, men følger vel mærket.
Et foreslag til Tilmore, kunne jo være, at gå forrest igen, og fjerne
opkaldsafgiften på opkalder der ikke komme igennem. Og dermed være det
billigste teleselskab igen (totalt set)
Bach
| |
Ukendt (05-11-2003)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 05-11-03 17:06 |
|
"Karina[6000]" <kwh@FJERNfoxylady.dk> skrev i en meddelelse
news:bo92m5$3f7$1@sunsite.dk...
> Hehe, som om det ikke har forbrugernes interesse hvad de betaler i
> opkaldsafgift.. tsk tsk.. hvordan kan han stå og sige det?!
Så skal Smarttalk have rettet op på deres høje opkaldsafgifter, fik denne
mail fra dem i dag:
"Kære smarttalk kunde...
Det er vigtigt for os, at smarttalk lever op til sit slogan - lidt
smartere og meget billigere. Derfor havde vi også en gratis SMS dag den
5. oktober - hvor du kunne sende alle de SMS beskeder som du lystede
helt gratis.
Det var en kæmpe succes og mange kunder var glade for tilbudddet...
Nu gør vi det igen...
Søndag den 9. november kan du ringe til Danmarks absolut billigste
minutpris - vi sætter nemlig minutprisen ned til bare 19 øre. Normal er
din minutpris 89 øre - så der er endnu flere penge, at spare med en
minutpris på 19 øre (tilbuddet gælder hele dagen og selvfølgelig kun
indenlandske samtaler). Husk at du også sender SMS beskeder til blot 19
øre - så på søndag er det din "19 øre dag" med smarttalk.
Husk med smarttalk har du altid et godt og billigt produkt:
Abonnement 0 kr.
Minutpris 89 øre
SMS 19 øre
Opkaldsafgift 50 øre
Sommeren er forbi...
Vi har siden den 30/6 - 2003 været i sommerhumør - for her har vi ikke
opkrævet minimumsgebyr. Så flere kunder har fået en god og positiv
oplevelse med smarttalk. Men alting har jo desværre en ende, og vi vil
igen opkræve et minimumsbeløb på 25 kr. om måneden, hvis dit forbrug ikke
er på mindst 50 kr. om måneden.
Mød smarttalk på TV...
smartalk deltager i debatten i aften kl. 21:25 i programmet "kontant" på
DR1 - hvor Mette Vibe Utzon er vært. Emnet er opkaldsafgifter generelt i
branchen - og jeg stiller op til en live debat. Jeg mener det er vigtigt,
at vi får en generel diskussion om emnet - og samtidig får lagt fast hvad
det er du som kunde efterspørger. Nemlig billig minut og SMS priser - og
det kan smarttalk levere.
Jeg håber du gør brug af vores gode tilbud på søndag - hvor du altså kun
ringer for 19 øre og vi ses måske på TV i aften...
Glæd din nærmeste...
Har du en ven eller en i familien, som også skal nyde godt af "19 øre
dagen" - så bestil en gratis startpakke med 25 kr. gratis taletid
Klik her: http://link.etyper.com/rh/r.asp?action=default&p1=3597454&p2=12
Med venlig hilsen
smarttalk.dk
Henrik Larsen
Forretningschef"
> mvh
> Karina
>
>
> "Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse
> news:3fa7e450$0$94858$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Hvor meget betaler du i virkeligheden for at bruge din
> > mobiltelefon? Kontant afslører teleselskabernes skjulte afgifter.
> > Gyldne løfter om modelkarriere via nettet - helt unge piger
> > lokkes til at betale, men hvor mange af dem får nogensinde et
> > job? Vært: Mette Vibe Utzon. www.dr.dk/Kontant. Sendes også i
> > morgen.
> >
> >
> > <klippet fra et nyhedsbrev jeg har modtaget>
> > Mød smarttalk på TV...
> > smartalk deltager i debatten i aften kl. 21:25 i programmet
> > "kontant" på DR1 - hvor Mette Vibe Utzon er vært. Emnet er
> > opkaldsafgifter generelt i branchen - og jeg stiller op til en
> > live debat. Jeg mener det er vigtigt, at vi får en generel
> > diskussion om emnet - og samtidig får lagt fast hvad det er du
> > som kunde efterspørger. Nemlig billig minut og SMS priser - og
> > det kan smarttalk levere.
> > <klip slut>
> >
> > Det bliver spændene at se hvad han har at fortælle.
> >
> > /Lars
> > --
> > (citat)
> > Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.
> > W.C Fields
> >
>
>
| |
Lasse Hedegaard (05-11-2003)
| Kommentar Fra : Lasse Hedegaard |
Dato : 05-11-03 17:09 |
|
CS skrev:
>Så skal Smarttalk have rettet op på deres høje opkaldsafgifter, fik denne
>mail fra dem i dag:
Mailen blev udsendt i går (det var den mail, der fik Lars til at
starte denne tråd).
Jeg kan ikke se de retter op på noget...
Venligst,
Lasse Hedegaard
--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!
De fleste andre modeller skal en tur forbi vores værksted.
| |
Ukendt (05-11-2003)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 05-11-03 18:34 |
|
"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:h38iqvot2b1f2o04ceu0pfbb5k90oaua6t@news.tele.dk...
> Mailen blev udsendt i går (det var den mail, der fik Lars til at
> starte denne tråd).
Jep er jeg klar over - at jeg så af en eller anden grund først modtager
den i dag
> Jeg kan ikke se de retter op på noget...
Nej synes jeg så heller ikke, synes nærmere det virker lidt grin
agtigt...
> Venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
> http://www.simlock.dk/
> Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!
> De fleste andre modeller skal en tur forbi vores værksted.
| |
Lasse Hedegaard (05-11-2003)
| Kommentar Fra : Lasse Hedegaard |
Dato : 05-11-03 18:45 |
|
CS skrev:
>Jep er jeg klar over - at jeg så af en eller anden grund først modtager
>den i dag
OK.
>> Jeg kan ikke se de retter op på noget...
>
>Nej synes jeg så heller ikke, synes nærmere det virker lidt grin
>agtigt...
Enig! Henrik Larsen (som var i studiet) skrev bl.a.:
|smartalk deltager i debatten i aften kl. 21:25 i programmet "kontant"
|på DR1 - hvor Mette Vibe Utzon er vært. Emnet er opkaldsafgifter
|generelt i branchen - og jeg stiller op til en live debat. Jeg mener
|det er vigtigt, at vi får en generel diskussion om emnet - og samtidig
|får lagt fast hvad det er du som kunde efterspørger. Nemlig billig
|minut og SMS priser - og det kan smarttalk levere.
Ikke meget om opkaldsafgifterne (som det jo altså handlede om), men
igen snak om minut- og SMS-priser. debitel kan IKKE levere en lav
opkaldsafgift, som var det programmet handlede om - hvor vil debitel
og Henrik Larsen hen med den mail?
"Hey - vi skal i TV - cool!"
Hallo - I blev inviteret, fordi Kontant mener I er galt på den med den
høje opkaldsafgift, ikke fordi I skal ind og lave reklame, hvilket
Henrik krampagtigt forsøgte.
Venligst,
Lasse Hedegaard
--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!
De fleste andre modeller skal en tur forbi vores værksted.
| |
Jim Andersen (07-11-2003)
| Kommentar Fra : Jim Andersen |
Dato : 07-11-03 11:24 |
|
Lasse Hedegaard wrote:
> Ikke meget om opkaldsafgifterne (som det jo altså handlede om), men
Tror du virkelig de havde fortalt ham at det handlede om opkaldspriser ?
/jim
| |
Jørgen (04-11-2003)
| Kommentar Fra : Jørgen |
Dato : 04-11-03 23:24 |
|
Jeg syntes det er total til grin at de tager sådan et emne op, seriøst, hvis
man ikke ved der er noget der hedder opkalds afgift hvor gammel er man så
lige?? det har da altid været der... både på fastnet og mobil siden... Også
går de ud i en skole og spørg, godnat mand, hovedparten af dem der får
sikkert betalt regningen af farmand, så det da klart at de ikke ved en
skid!! hehe... Nøjseren hvor er jeg træt af det program
"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse
news:3fa7e450$0$94858$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hvor meget betaler du i virkeligheden for at bruge din
> mobiltelefon? Kontant afslører teleselskabernes skjulte afgifter.
> Gyldne løfter om modelkarriere via nettet - helt unge piger
> lokkes til at betale, men hvor mange af dem får nogensinde et
> job? Vært: Mette Vibe Utzon. www.dr.dk/Kontant. Sendes også i
> morgen.
>
>
> <klippet fra et nyhedsbrev jeg har modtaget>
> Mød smarttalk på TV...
> smartalk deltager i debatten i aften kl. 21:25 i programmet
> "kontant" på DR1 - hvor Mette Vibe Utzon er vært. Emnet er
> opkaldsafgifter generelt i branchen - og jeg stiller op til en
> live debat. Jeg mener det er vigtigt, at vi får en generel
> diskussion om emnet - og samtidig får lagt fast hvad det er du
> som kunde efterspørger. Nemlig billig minut og SMS priser - og
> det kan smarttalk levere.
> <klip slut>
>
> Det bliver spændene at se hvad han har at fortælle.
>
> /Lars
> --
> (citat)
> Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.
> W.C Fields
>
| |
Lars Raaby (04-11-2003)
| Kommentar Fra : Lars Raaby |
Dato : 04-11-03 23:35 |
|
Jørgen skrev bl.a.:
> Jeg syntes det er total til grin at de tager sådan et emne op,
> seriøst, hvis man ikke ved der er noget der hedder opkalds
> afgift hvor gammel er man så lige?? det har da altid været
> der... både på fastnet og mobil siden... Også går de ud i en
> skole og spørg, godnat mand, hovedparten af dem der får
> sikkert betalt regningen af farmand, så det da klart at de
> ikke ved en skid!! hehe... Nøjseren hvor er jeg træt af det
> program
>
Men hvorfor har de så den opkaldsafgift?
I gamle dage var det fordi at der var slitage på det udstyr som
de havde på centralen. Men i dag er der jo ikke slitage på samme
måde som før.
De penge som der komme ind er ren fortjeneste. Ikke andet.
--
Lars
- nogen burde lave en FAQ/OSS
| |
Jørgen (04-11-2003)
| Kommentar Fra : Jørgen |
Dato : 04-11-03 23:48 |
|
> Men hvorfor har de så den opkaldsafgift?
Det var jo ikke så meget det, det var mere det at de gør det til et stort
nummer... de må godt nok være løbet tørt for indhold eller noget
| |
Allan Schuster Bach (05-11-2003)
| Kommentar Fra : Allan Schuster Bach |
Dato : 05-11-03 09:25 |
|
"Jørgen" <_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3fa82705$0$27389$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg syntes det er total til grin at de tager sådan et emne op, seriøst,
hvis
> man ikke ved der er noget der hedder opkalds afgift hvor gammel er man så
> lige?? det har da altid været der... både på fastnet og mobil siden.
Opkaldsafgiften på fastnet, bliver førs udkøst, når modtageren modtag
opkaldet (aslå løfter røret). Se der har du en forskel. For indtilda, har
jeg faktisk ikke fået nogen ydelse.
Bach
| |
kunstner5.com (05-11-2003)
| Kommentar Fra : kunstner5.com |
Dato : 05-11-03 12:05 |
|
"Jørgen" <_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3fa82705$0$27389$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg syntes det er total til grin at de tager sådan et emne op, seriøst,
hvis
> man ikke ved der er noget der hedder opkalds afgift hvor gammel er man så
> lige?? det har da altid været der... både på fastnet og mobil siden...
Også
> går de ud i en skole og spørg, godnat mand, hovedparten af dem der får
> sikkert betalt regningen af farmand, så det da klart at de ikke ved en
> skid!! hehe... Nøjseren hvor er jeg træt af det program
>
Ja, synes også de kører det for stort op. Det er da trist, hvis folk ikke er
klar over at de betaler opkaldsafgift, og det er ikke særligt heldigt hvis
teleselskaberne forsøger at SKJULE udgiften.
Men at spørge Debitels chef hvorfor de ikke fortæller i deres reklamer, at
der er en opkaldsafgift på 50 øre er, efter min mening, dumt. Jeg synes
Kontant må lære at forstå, at der er noget der hedder markedsføring. Det er
jo klart at Debitel ikke fører sig frem på så høj en opkaldsafgift. Hvorfor
skulle det være en del af deres markedsføring? Det ER jo en klar ulempe ved
deres abonnement, så hvorfor skrige det ud i tv-spots og på reklamebannere?
Det ville være idioti - men jeg synes ikke Kontant har nogen forståelse for
det.
Der er jo ingen produkter, der fører sig frem på deres ulemper - og alle
fornuftige forbrugere ved godt at priser og produkter ikke altid er så
lysegrønne som de bliver fremstillet i reklamerne.
Hilsen
Claus Jungersen
-----------------
www.kunstner5.com
| |
|
|