mit geforce 4 ti4200 virker ikke, Hjælp mi~
Fra : Troels

Dato : 04-11-03 14:48

Hej

jeg har købt et geforce 4 ti4200 128ram i den blå avis. da jeg sat det i pc
virkede det fint, dagen efter gik det ned midt i et spil.
Jeg kan godt se skærmen men hver gang jeg vil starte et spil op går det død.
Jeg har prøvet at slette alle driver til det og geninstalere driveren til
den men det hjalp ikke.
Jjeg har taget det ud og byttet det ud med det gamle kort det kunne sagten
køre div spil.

Hvad kan der være galt.

Fra : Peter Føhns

Dato : 04-11-03 16:06