Netmonitor menu som kan aktiveres fra Logo~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-11-03 10:01

Hej NG.

Er der nogen der kan fortælle mig lidt om den
Netmonitor menu som kan aktiveres fra LogoManagaer ??

Er det bare pop eller kan man bruge det til noget fornuftigt ?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Nic

Dato : 04-11-03 17:29

> Er der nogen der kan fortælle mig lidt om den
> Netmonitor menu som kan aktiveres fra LogoManagaer ??
Hvad vil du vide?

> Er det bare pop eller kan man bruge det til noget fornuftigt ?

Den fortæller en del hvis du HAR fået den enabled - led efter manualen som findes mange steder via google...

Jeg er gået bort fra det da den ikke er i min 6310i :(

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-11-03 08:20

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message
> Hvad vil du vide?

Fx. det med manualen.
Kan man ødelægge noget etc. ?

> Den fortæller en del hvis du HAR fået den enabled - led efter manualen som
findes mange steder via google...

Det vil jeg gøre.

> Jeg er gået bort fra det da den ikke er i min 6310i :(

Den kunne aktiveres i min 3310, man kan se en masse information, men det er
mest om senderne, deres effekt etc.