TDC problemer
Fra : Preben og Anette

Dato : 03-11-03 23:09

Hej

Ved overgang til tele2 skal man jo sende TDC udstyr tilbage.
Dette er gjort i september måned.
De var jo så flinke at sende en foldekasse med deres postlabel på
Nu får man så 1½ måned senere en regning på det man har sendt tilbage med at
de ikke kan se det er kommet tilbage.
Hvordan forholder man sig så nu????
Er der nogen her der har oplevet selv samme problemer

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-11-03 23:15

"Preben og Anette" <preben@pc.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> med at de ikke kan se det er kommet tilbage.
> Hvordan forholder man sig så nu????
> Er der nogen her der har oplevet selv samme problemer

Yearp man fastholder at det er sendt retur, evt. må man forespørge PostDK
på tracking nummeret.

Havde selv en TDC sag hvor de påstod kun at have fået router og ikke modem,
efter 5 min snak hvor sætninger hed "Jeg HAR selv pakket modemmet ned i
samme kasse, så det er samlet" og "Vi HAR ikke modtaget modem" opgav TDC
til sidst og kreditterede.

Huskede du at notere Track&Tracing nummeret?

--
Bjarke Andersen

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 04-11-03 13:26

"Preben og Anette" <preben@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de ikke kan se det er kommet tilbage.
> Hvordan forholder man sig så nu????
> Er der nogen her der har oplevet selv samme problemer

Hvad vil du have brugerne af gruppen skal kunne hjælpe dig med?

Kontakt da 80808031 og hør dem ad og du har selvfølgelig din postkvittering,
så kundeservice kan jo nemt spore den...

Peter

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 05-11-03 17:35

> [...]
> de ikke kan se det er kommet tilbage.
> Hvordan forholder man sig så nu????
> Er der nogen her der har oplevet selv samme problemer

Nåe ja det kan ikke siges tids nok!!

Tja sådan er det hos TDC! Jeg har prøvet adskillige gange, at få en regning
for tilbage sendt udstyr.

Men nu denne gang her, hvor jeg er skiftede til Tele2 Adsl, ja så har jeg
pludselig et andet problem! Nu er det regningen/opgørelsen det er galt med?
De sender mig en regning som skal dække Adsl frem til 1 kvartal 2004 selvom
jeg skiftede til Tele2 16/9 2003. Jeg sætter mig i kontakt med regnings
service og de kan se at der ligger en opgørelse færdig, men hvorfor den ikke
er sendt ved den søde dame ikke? Men den vil hun sørge for bliver sendt. Men
AK! Det er nu flere dage siden og jeg har endnu ikke modtaget nogen
opgørelse? Men tro mig at selvom jeg har haft flere kontakter i de forløbne
uger om emnet, ja så undre det mig ikke at jeg sikkert vil modtage en rykker
for regningen ikke er blevet betalt, med tilhørerne gebyr for, for sent
indbetaling.

Længe leve TDC og deres humbug og plat. Går den så går den!!!!!

MVH. Kurt Daniel Conradsen.

Ps. Jeg er rigtig glad for Tele2. Deres regning jeg har modtaget er helt i
overensstemmelse med virkeligheden og det har den service jeg har modtaget i
forbindelse med oprettelse af Adsl også. Alt hvad der er lovet har holdt
stik til punkt og prikke (modsat de meget uheldige personer jeg har læst om
her i NG)