PDF fra Quark 6
Fra : Jacob Hededam

Dato : 03-11-03 12:35

Jeg er skiftet til Quark 6. Det ser jo fint ud.
Dog har jeg problemer med at lave PDF filer til videre brug i mit AGFA
Apogee workflow.
Hvad er det der skiver PS filen I OsX?
I "gamle dage" var det jo AdopePS eller Laserwriter8.

Nogen der har nået at få lidt erfaring med dette, eller sidder med sammme
problem?

Mvh
Jacob

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-11-03 17:03

Jacob Hededam <nospam.jacob@hededam.dk> wrote:

> [...]
> I "gamle dage" var det jo AdopePS eller Laserwriter8.
>
> Nogen der har nået at få lidt erfaring med dette, eller sidder med sammme

Der var noget i maxfixit d. 30.10.:

------ citat ----------

Adobe PDF Printer missing: another solution Yesterday we covered an
issue where installing Panther disabled the Adobe PDF Printer virtual
printer; we directed readers to an Adobe Forums thread where Adobe had
made available a shell script for recreating/reinstalling Adobe PDF
Printer. Reader Len Goff passed along a set of manual instructions for
recreating this virtual PDF printer:

1. Launch Printer Setup Utility from the Applications/Utilities folder
2. Hold down the Option key and click the Add button in the Printer List
Window
3. Select Advanced from the Printer conncetion drop down menu
4. In the Device Field, select Adobe PDF (pdf)
5. For Device Name, type Adobe PDF
6. For Device URI, type pdf://www.adobe.com
7. For Printer Model, select Adobe
8. Click OK

-------- citat slut --------

Jeg ved ikke om det kan være til nogenl hjælp.

Martin
We were able to successfully use these instructions to recreate our own
Adobe PDF Printer under Panther.

Fra : Tom Dissing

Dato : 04-11-03 01:29

Synes at en sagde ti mig, at man blot skal "printe" og så vælge som PDF !?
Evt som save AS !?
Tom

PS
Har kun kørt Qxp I demo/retail beta 6 version !?

On 03/11/03 17:02, in article
1g3uxys.1gfmcsal6uskgN%xmartinmarius@petersen.mail.dk, "Martin Petersen"