Ostemanden i Osted ?
Fra : ABS

Dato : 03-11-03 18:52

JEg skal ringe til Ostemanden i Osted (ham der bor i den gamle tankstation
på Ringstedvej).

Hvem kender hans telefon nummer ???

MAil mig gerne+ i denne NG

Fra : CBN

Dato : 03-11-03 19:02

"ABS" <Handel@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> JEg skal ringe til Ostemanden i Osted (ham der bor i den gamle tankstation
> på Ringstedvej).
>
> Hvem kender hans telefon nummer ???
>
> MAil mig gerne+ i denne NG

Osted Ost & Mejeri
Hovedvejen 184, Osted, 4000 Roskilde
Telefon 46 49 84 02

Fra : ABS

Dato : 03-11-03 19:05

Tusind tak

Fra : K&M

Dato : 03-11-03 19:12

Hvad har han der er specielt ?
Kommer lige i nærheden, når sviger skal give aftensmad.
Kai

Fra : ABS

Dato : 03-11-03 19:22

"K&M" <Spam@spam.spam> skrev i en meddelelse
> Hvad har han der er specielt ?
> Kommer lige i nærheden, når sviger skal give aftensmad.
> Kai

JEg ved det ikke, men jeg er med i en osteklub, og jeg har hørt meget om
ham, og er blevet anbefalet ham af flere. Nu vil jeg prøve ham.

Fra : K&M

Dato : 03-11-03 19:32

Osteklub lyder simpelthen for fedt
Sviger siger de har meget fåre-, ged- og 6% oste.
Kai

Fra : Gert Hansen

Dato : 04-11-03 07:48

Ja - og så er han en af dem der har meget svært ved at "huske" at overholde
lovgivningen. Mange af de færdigpakkede produkter mangler en lovpligtig
deklaration. Det kan man selvfølgelig abstrahere fra, men det giver nu visse
vanskeligheder hvis man som jeg ønsker at vide hvad der er puttet i.

Gert Hansen

Fra : crema

Dato : 05-11-03 21:57

Du kunne jo spørge ham om deklarationen, inden du bringer slige oplysninger
ud på nettet.
Henrik

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 04-11-03 11:59

> Hvad har han der er specielt ?
> Kommer lige i nærheden, når sviger skal give aftensmad.
> Kai

Hej Kai

Han har for det første ret gode priser. Det er et lille mejeri, der
producerer sin egen mælk, smør og ost. Jeg har med stor succes købt lagret
(3 år) ost til min kæreste, men jeg har skam også købt gode slankeoste. Så
udvalget er bredt....*SS*.

Mvh.
Mette