opdatering af nydhesgrupper
Fra : Bernth Daniel Daniel~

Dato : 03-11-03 18:11

Hej alle sammen....
ville høre om der var nogen,der vil hjælpe mig med at finde et sted,hvor
man kan hente opdateringer til news dk...? da der er mange foto jeg ikke kan
se

M:V:H bernth

Fra : Deaster

Dato : 03-11-03 20:44

"Bernth Daniel Danielsen" <bernth@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville høre om der var nogen,der vil hjælpe mig med at finde et sted,hvor
> man kan hente opdateringer til news dk...? da der er mange foto jeg ikke

Ah hva for en smed?

Deaster

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-03 22:35

>"Bernth Daniel Danielsen" <bernth@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
>kan
>
>Ah hva for en smed?
Jeg tror han mener, om og hvor der er nogen, der gemmer billede-filer i
længere tid end eks: TeleDK newsserver gør.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Deaster

Dato : 04-11-03 12:33

Thf wrote:

> Jeg tror han mener, om og hvor der er nogen, der gemmer billede-filer
> i længere tid end eks: TeleDK newsserver gør.

Ahh, det kan selvfølgelig være, medmindre man vil skifte udbyder så er der
vist kun betalingsservere tilbage.

Deaster