cc-travel Argentina-Brazil
Fra : Coppi

Dato : 03-11-03 17:37

Hej igen.

Skulle det være så heldigt, at nogen herinde har været med cc-travel i
Agentina eller Brasilien?

Eller, spurgt dumt. Er der noget ved Buernos Airos ?

Jeg synes aldrig jeg har hørt noget derfra, om seværdigheder eller lignende.

coppi

Fra : Henning Nielsen

Dato : 03-11-03 21:48

" Er der noget ved Buernos Airos ?

> Jeg synes aldrig jeg har hørt noget derfra, om seværdigheder eller
lignende.

> coppi

Jeg kunne godt lide Buenos Aires. BA er en spændende storby, der egentlig er
meget europæisk præget. Det er måske ikke så mange "sights", men til gengæld
en række spændende kvarterer at udforske. F.eks. Recoleta - med den berømte
Recoleta-kirkegård, hvor Eva Peron ligger begravet. Der er San Telmo, med
marked og tango-cafeer - og så er der især La Boca, kendt for Boca Juniors
(fodboldklub), Diego Maradona og masser af flotte huse malet i alverdens
farver.

Og så vil jeg anbefale en tur til Tigre, en rigmandsforstad en times-tid
nordpå. Her kan man bl.a. sejle rundt på nogle både i det delta der er, hvor
floderne Uruguay og Rio de la Plata løber sammen.

Vil gerne varmt anbefale at tage til BA. Man skal selvfølgelig være til
storbyer - og til den larm og tumult, der er sådanne steder. Læs evt. mere
på min hjemmeside http://home5.inet.tele.dk/henning/syd3.htm

Venlig hilsen
Henning

Fra : liselarsen

Dato : 09-11-03 10:16

"Hi Hi

Jeg har selv rejst til Atg. med CC travel. Det har været ret godt, og et
af de billigste steder. Og jeg har rejst dertil mange gange, da jeg har
boet i Bs As i et år, og min nuværende kæreste er argentiner
Bs As er et MUST. Det er en vildt fed by, både til storby, strand, natur
og fest i byen. Jeg kan klart anbefale det, men hvis man tager afsted
for at oopleve noget helt nyt og anderledes, så skal man ikke tage til
Bs As. Det bliver jo kaldt Sydamerikas Paris, og det kan jeg kun stemme
for. Den minder meget om en europæisl storby, bare med en lidt anden
mentlitet. Lise

http://www.kandu.dk/