Hvordan er Samsungs telefoner (specielt c1~
Fra : Devast8or, work

Dato : 03-11-03 15:22

Hej med jer,

jeg så lige en Samsung c100 på nettet og den så da ret nice ud, og så er
prisen overkommelig (~1200 uden abb. og SIM-lås). Det vigtigste for mig er
at telefonen er superlille, og det må man jo sige at den er. Fancy
Features(TM) er mindre vigtige men meget rare når nu de er der :)

Men hvordan er Samsungs telefoner?

Kan de holde til noget eller er de lavet af glas?

Hvordan er menu systemet? Til at finde ud af rimelig nemt (er vant til en
N8210), eller er det noget skidt?

Andre ting for eller imod?

TIA

Devast8or

Fra : Grethes

Dato : 03-11-03 19:30

Har lige anskaffet en C100 og er godt tilfreds. Nem at finde rundt i
menuerne. Har en velfungerende kalender. Er lille og let. Købte den på
Telmore uden abb. og simlås for knap 1200, men i dag får man så lidt
ekstra med oven i købet.....men sådan er det altid......der kommer som
regel et bedre tilbud lige efter man har købt. Men har bestemt ikke fortrudt
mit køb.

Fra : Pipeline

Dato : 03-11-03 23:18

Mine erfaringer (2mdr.) med C100, er lidt blandede. Den er dejligt udformet,
menuerne er gode, og skærmbilledet er rigtigt godt.
Men: SMS-delen er noget besværligt at anvende i forhold til min gamle N3330.
Når man skriver med ordbog, kan den ikke finde ud af at skrive forbogstaver
med stort og de efterfølgende bogstaver med lille. Så man skal selv skifte
fra store bogstaver til små. Dette gør man på en funktionsknap hvor man
vælger imellem store bogstaver, små bogstaver, ordbog med store bogstaver,
tal, og tegn. Skal man f.eks. indsætte et spørgsmålstegn mens man skriver
med ordbog, skal man først trykke på funktionsknappen for at komme til
tegnmenuen, så skal man finde sit tegn, trykke ok, og derefter trykke hele
fire gange påfunktionstasten for at komme tilbage til ordbogen.
Noget andet er at man ikke kan bestemme om man ønsker vibration samtidig
mens at telefonen ringer. Det er noget der afhænger at ringetonen man
vælger. Der er nogle få indbyggede ringetoner der har denne funktion, men de
lyder altså ikke særligt godt!

MVH
Pipeline

Fra : Mcisten

Dato : 04-11-03 08:53

Har købt en gennem telmore, den er nu til reperation på tredie uge.

To uger efter jeg fik den, gik telefonen i gang med at hyle og blinke, da
jeg så samlede den op var telefonen knald varm.

Har så afleveret den til reperation og tror sgu snart ikke jeg nogensinde
ser den igen.

Nå men har de den ikke klar om en uge , så vil jeg have en ny eller pengene
igen, jfr. den nye købelov.

Tre uger uden tlf er dårlig service Telmore !

Mvh Mcisten

Fra : Jacob Andersen

Dato : 05-11-03 05:52

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> wrote in message
> [...]
pengene
> igen, jfr. den nye købelov.
>
> Tre uger uden tlf er dårlig service Telmore !

Jeg kender en anden der har haft sin til reperation i et lignende tidsrum.
Også købt hos Telmore.

/Jacob