E-Mail
webnoob 5265
Agent på XP - citatfilter?
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-11-03 11:59

Hej alle

Jeg har fået et sært problem.

Jeg holder systemfiler og arbejdsprogrammer adskilt. System på C
og de andre på D. Det betyder at jeg kan skifte styresystem uden
overhovedet at forstyrre f.eks. Agent.

Det har jeg så gjort, og det kører fint nok som jeg også før har
set ved enkelte tests. Jeg trækker blot en genvej til Agent, og
så er alt ved det gamle ...

.... *undtagen* at der altså er indlæg der ikke kan sendes. Jeg
får en EMP-fejl selv om der ikke dukker noget op i debatgruppen,
så de bliver altså slet ikke sendt. Jeg prøver så igen og
tilføjer tomme linjer indtil de pludselig accepteres.

Det gik op for mig at det kun sker ved korte svar hvor citatet er
større end det jeg selv skriver.

Hvordan i alverden kan det lade sig gøre? - medmindre naturligvis
det er et uheldigt sammenfald: altså at Stofanet har opsat et
citatfilter i samme sekund som jeg opgraderede mit styresystem.

Er der andre der kender fænomenet?

--
Bertel

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-11-03 12:58

On Mon, 03 Nov 2003 11:58:30 +0100, Bertel Lund Hansen
<nospamius@lundhansen.dk> wrote:

>Hvordan i alverden kan det lade sig gøre? - medmindre naturligvis
>det er et uheldigt sammenfald: altså at Stofanet har opsat et
>citatfilter i samme sekund som jeg opgraderede mit styresystem.

Det kan du let teste ved at prøve en anden server.

>Er der andre der kender fænomenet?

Nej, jeg plejer at gøre som du og har ikke oplevet det.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-11-03 20:26

Peter Loumann skrev:

>Det kan du let teste ved at prøve en anden server.

Det er totalt underligt. Hvis jeg skifter til Individual.net, er
der ikke noget problem. Lige nu er jeg tilbage til Win98 - der er
heller ikke noget problem.

Jeg prøvede under to forskellige XP-installationer (installerer
ofte mange gange når jeg skifter styresystem), endda med hver sit
sprog. Samme problem: XP + Stofanet så er der citatfilter på, og
ellers ikke.

Sært ...

>Er der andre der kender fænomenet?

Er der andre Stofanetkunder der vil svare? Evt. også med andre
mailprogrammer (men de sidste har vel droppet tråden).

--
Bertel

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-11-03 21:33

On Mon, 03 Nov 2003 20:25:49 +0100, Bertel Lund Hansen
<nospamius@lundhansen.dk> wrote:

>XP + Stofanet så er der citatfilter på, og ellers ikke.

>Er der andre Stofanetkunder der vil svare? Evt. også med andre
>mailprogrammer

Hvad med at spørge i stofas interne gruppe? (husker ikke adressen, men
den kender du sikkert selv)

http://huse-i-naestved.dk

Fra : emj

Dato : 03-11-03 23:25

>Er der andre Stofanetkunder der vil svare? Evt. også med andre
>mailprogrammer (men de sidste har vel droppet tråden).

Jeg kan kun sige, at jeg ogås bruger XP, Agenten og Stofanet, men at
jeg ikke har nogle fejl i agenten.

Hilsen emj

--
http://home2.inet.tele.dk/elje/galleri/