Radeon 9500 Pro vs 9600 Pro - hvad er beds~
Fra : Michael, Fyn

Dato : 03-11-03 08:39

Går vi ud fra samme mærke, antal ram osv., hvilket kort er så hurtigst??

På forhånd tak

Michael, Fyn
Ved svar....ret min mailadresse

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 03-11-03 08:46

"Michael, Fyn" <skotte2nospamplz@mail.dk> wrote in news:3fa605bd$0$29327
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Går vi ud fra samme mærke, antal ram osv., hvilket kort er så hurtigst??

9500 pro er marginalt bedre i de fleste tests:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/09/09/3165454
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/08/05/0706479

Den model er dog udgået, og kan være ret vanskelig at skaffe.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Michael, Fyn

Dato : 03-11-03 09:19

Hejsa
Tak for dit hurtige svar, selvom jeg nærmest bliver deprimeret over at se,
hvad man åbenbart skal give for et grafikkort, hvis man vil længere op i
ydelse :(

Fra : Brian Lund

Dato : 04-11-03 13:09

> [...]
> hvad man åbenbart skal give for et grafikkort, hvis man vil længere op i

9500 (og vist også pro) kan fuskes om til et 9700 kort, jeg har dog ikke
lige et url :)

Brian
(Som er glad for sit 9500 pro endnu)

Fra : SA

Dato : 05-11-03 23:50

> 9500 (og vist også pro) kan fuskes om til et 9700 kort, jeg har dog ikke
> lige et url :)

9500 pro kan ikke moddes til 9700.
9500 non-pro (afhængig af model) kan moddes til 9700, dog er det som regel
ikke muligt at nå ren 9700pro hastighed på rammene (310 mhz).

Fra : Brian Lund

Dato : 06-11-03 11:39

> 9500 pro kan ikke moddes til 9700.

Jeg mente bare der var noget med noget video-bios opgradering eller
driver-fusk så man kunne få den deropad :)

Brian