Links til billige fly-rejser til Bali elle~
Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 02-11-03 21:40

Hejsa!

Ja subjectet siger det vel

Hvem har nogle links til til billige fly-rejser til Bali eller
Jakarta.

Udgangspunktet kan være København, London eller anden lufthavn.

På forhånd tak.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 02-11-03 23:54

On Sun, 02 Nov 2003 21:40:05 +0100, Henning Petersen Wangerin
<henning.petersen.031102@hpc.dk> wrote:

>Hvem har nogle links til til billige fly-rejser til Bali eller
>Jakarta.
>
>Udgangspunktet kan være København, London eller anden lufthavn.

www.flybillet.dk

www.travelmarket.com

KS

Fra : kim isaksen

Dato : 03-11-03 02:06

"Henning Petersen Wangerin" <henning.petersen.031102@hpc.dk> wrote in
message news:rqpaqvglg7leap4fmf2p93p9v8u0u6jce4@4ax.com...
> Hejsa!
>
> Ja subjectet siger det vel
>
> Hvem har nogle links til til billige fly-rejser til Bali eller
> Jakarta.

Sidst jeg var afsted (et år siden) ringede jeg rundt til rigtigt mange
rejsebureauer.

Klart det bedste tilbud fik jeg hos jysk-rejsebureau. (5300 til bali). Men
det skal siges at det var ned til bali og hjem fra K.L.

Men hvis du vil gøre det billigst muligt så er det til singapore med klm og
derfra selv købe en billet til jakarta. Det sparer du nok en tudse på.!

Men så har man besværet, og evt. en overnatning i singapore...

mvh Kim Isaksen

Fra : Kim Offenberg

Dato : 03-11-03 14:07

Hej