Ingen køb/salg på nettet, derfor
Fra : Jan Nielsen

Dato : 02-11-03 21:52

Hej
Vi vil sælge campingvognen, ind på nettet og sætte den til salg, det kan vel
ikke være så svært. Men, der er så vidt jeg kan se kun p-pladsen.dk der
modtager salgsannoncer, og deres tilbagemeldingssystem er meget dårligt..
Derfor købte jeg www.campingvognen.dk og lavede køb/salg der, der er ikke
mange besøgende, men slå et smut forbi, der er forum, nyheder, køb/salf og
forum. Det kan blive et fint lille site hvis I vil bruge det.
Og, sidst men ikke mindst, det er lavet til brugerne, der er ikke et eneste
banner eller andet irriterende, og de fleste ting kan bruges uden at I
registrerer jer. God fornøjelse

Jan Nielsen

Fra : Per H

Dato : 02-11-03 22:09

On Sun, 2 Nov 2003 21:52:02 +0100, "Jan Nielsen"
<jan@campingvognen.dk> skrev:

>ikke være så svært. Men, der er så vidt jeg kan se kun p-pladsen.dk der
>modtager salgsannoncer, og deres tilbagemeldingssystem er meget dårligt..
> [...]

He he hvis det stadig kniber med salget

er der dk.marked.privat camping.

der er der sikkert mulighed for at få den solgt.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Jan Nielsen

Dato : 03-11-03 17:29

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> He he hvis det stadig kniber med salget
>
> er der dk.marked.privat camping.
>
> der er der sikkert mulighed for at få den solgt.

Det er prøvet, og QXL og p-pladsen, det eneste der har givet pote er QXL,
men det koster jo penge nu at sætte noget til salg der

Jan

Fra : poul madsen

Dato : 04-11-03 12:55

Det gør det ikke på blå avis online. Der er det som regel køber der skal
betale for at få vist nr.
Dog kan du også selv vælge at betale sådan at nr. er synlig.
http://www.dba.dk
Mvh.
Poul