Dur disse kort til en alm. monitor?
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 02-11-03 17:35

Hercules

http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364637955

Saphire

http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017911

http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017932

Hvad er forskellen på de to sapphire kort? De er begge 9800 pro kort, men
alligevel er der ca. 900 kr. i forskel, hvor deluxe kortet er billigst. Jeg
har en Sony 19" som de gerne skal passe til.
--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Christian Spøer

Dato : 02-11-03 18:53

> Hercules

> [...]

Radeon 9800PRO virker til alle monitorer med VGA og DVI indgang.

> [...]
Jeg
> har en Sony 19" som de gerne skal passe til.

Jeg kan ikke umiddelbart se nogen forskel... Prøv at tage et kig på
Sapphires hjemmeside: http://www.sapphiretech.com/

Mvh
Christian