Forhandler af VIA C3M266 bundkort
Fra : Henrik Olsen

Dato : 02-11-03 16:17

Jeg har brug for at finde forhandlere af VIA's C3M266 bundkort. Jeg har set
shg.dk, men de har tilsyneladende kun C3M266-L modellen med LAN. Jeg har
brug for C3M266-LF med LAN _og_ FireWire. Er der nogle der ved hvor jeg
skaffer sådan et?

Jeg har set på VIA's integrerede løsninger, som Epia M10000, men dér er ikke
optisk SPDIF udgang, som jeg har brug for til anlægget... Ak ja, det er ikke
nemt at finde et kort med det hele.

Har I for øvrigt nogle erfaringer med C3M266-kortet og en Epia 1000 Mhz
processor?

Fra : Kasper

Dato : 03-11-03 02:25

Interdata måske...