Røde krydser ved billeder i Frontpage
Fra : *Henriette* Risle.dk

Dato : 02-11-03 06:51

Hejsa NG!

Jeg har et problem med frontpage, jeg har lavet en mappe med nogle billeder
fra nogle bestemte komsamner, som jeg skal have lagt ind på en af mine
undersider - det virker til at alle dem som jeg har kopieret over i den
mappe til at de skulle på siden ikke vil virke - på andre af mine sider kan
jeg sagtens sætte billeder ind fra andre undermapper.

Det kan jeg også godt på den side her, sætte billeder ind fra fødselsdage
osv. men bare ikke fra de træf jeg gerne vil?

Billeder begynder med en dato 24102003Billedesnavn01, kan det have nogen
betydning? Fordi andre billeder der starter med datoer, eller f.eks. 2.
juledag, de går fint ind

Desuden har jeg prøvet at droppe det med datoerne, og sætte dem til sidst,
og der virker det heller ikke i frontpage?

Det er ligesom om alle de billeder jeg har været inde og kopiere over i
andre mapper, de er ligesom "døde" nu?!?!?

Når de kommer ind i frontpage, via "sæt billede ind knappen" og jeg så
vælger billedet så bliver det bare en lille hvid boks med rødt kryds
henover!

Svar mig gerne privat, e-mail finder du nedenfor!

Med venlig hilsen

Henriette Jensen

---
Risle HP: www.risle.dk
Kim HP: www.hoffmannart.dk
ICQ: 31091612
@: HenrietteFJERNMIG@risle.dk
Delete "fjernmig" før du svarer privat!

Fra : *Henriette* Risle.dk

Dato : 02-11-03 06:59

Jeg har allerede selv fundet fejlen, det er fordi billederne er fra en mirc
chat, og jeg havde kaldt mapperne #dep.dk Og det kunne frontpage ikke
lide, så derfor fjernede jeg # og så ville de gerne loades ind, så bare
ignorer mit indlæg

På forhånd ellers tak!

Knus Henriette