spærring af stjålen mobil?
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 01-11-03 15:59

Hej!

Hvordan får jeg det lettest gjort det surt for den idiot, som stjal min
mobil igår?

Skal jeg kontakte mit teleselskab?
Politiet gør jo nok ikke så meget ved det...

Han skal bare ikke kunne bruge min fine telefon!

/Rasmus

Fra : torben hansen

Dato : 01-11-03 17:04

"Rasmus Hauge Hansen" <rasmus@NOSPAMhauge.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Hvordan får jeg det lettest gjort det surt for den idiot, som stjal min
> mobil igår?

tjaa hvis han/hun stjal den i går så er regningen jo nok oppe på mange penge
nu men ellers er det din udbyder du skal ringe til og få den spærret
th

Fra : Fischer

Dato : 01-11-03 17:36

> Hvordan får jeg det lettest gjort det surt for den idiot,
> som stjal min mobil igår?

Spørgsmålet er om det hjælper så meget.

> Skal jeg kontakte mit teleselskab?

Du skal skynde dig at få spærret dit abonnement hos selskabet, ellers kan
tyven jo snakke løs på din regning.

> Politiet gør jo nok ikke så meget ved det...

Jo, lidt. Du skal melde den stjålet hos politiet. Så vil de få den spærret
på nettet.

> Han skal bare ikke kunne bruge min fine telefon!

En utopisk ønske om hævn.
Der er kun 10 europæiske lande + sydafrika med i samarbejdet om at spærre
stjålne telefoner. Så hvis den eksporteres ud af dette område, så vil
telefonen virke helt perfekt.

*Fischer